Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhde vanhemman naisen kanssa

Vierailija
14.12.2014 |

Eli olen seksisuhteessa 35v naisen kanssa. Itse olen 18v mies. Oon tässä miettiny monia asioita suhteemme alettua, kuten esimerkiksi sitä, että olen sängyssä melko kokematon ja en tunne muita asentoja kuin koiran ja lähetyssaarnaajan (nainen osaa ratsastaa ja tiedän että se hakee sillä orgasmia). Mitä muita asentoja voisin kokeilla? Minähän siis olen se joka tämän suhteen aloitti ja tykkään tästä naisesta tosi paljon, haluaisin pitää sen tyytyväisenä pitkään. Tämä on tosiaankin vain seksisuhde, romantiikkaa on vain alkoholin merkeissä. Sittenpohdin seuraavaa, et tykkääkö naiset pitkistä karvoista? Siis ihan nämä kypsät naiset? Minulla on siistitty nurmi alapäässä, kaikki muu on sheivattu pois.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seksilehtiä. Katso kuvat ja lue tekstit niin ei tartte täällä kysellä sorry.

Vierailija
2/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siistitty puska on tietysti mukavampi, pidän myös suuhun naimisesta :)

muista että 35v nainen on jo kokeillut paljon kaikenlaista jos on ollut aktiivinen seksielämä

t. 35v nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina onkin niin perhanan romanttista! ;D

Vierailija
4/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suuntautunut vanhempaan ikäpolveen historiani johdosta, ajattelultani sopisin luultavasti perheen isäksi vanhemman naisen kanssa vaikka nuorempi olisi kuvailtavampi kokonaisuudessaan, itsenäinen mies kokonaisvaikutteisena perheen päänä ja vähempänä avosuhdelapsiperhe. Toki uusi maa tuo oman puolensa avioliittoon,  mutta mielestäni parempi olisi rajattu aika mahdollisena nuorpuolen muistona, en oleta väärin, syvempänä tuntemista eikä väärin arvioimista jossa korostuu monien naisten euforinen päivärytmi, kykenen seksiin kasvot intiimissä kontaktissa ja vaikutan vaikka kaksiavioisena teustraalisena mielipiteenä. Jää pois testosteroidi sekä neutraali suomen kieli jolloin on mielipiteenä nuori järkevä sekä hyvin kasvanut vanhempi ikäpolvi tai sanotaan vanhempi nainen jolle on itsestäänselvyys tyytyä ajatukseen lapsi ei kasva iän myötä merkityksessä jolloin moni on yhdenillan yksinhuoltajana miehen itkiessä montaa ongelmaa. Avioliitto on nuoremmalle jos olet mies, fetissejä nimetään, mutta harvoin sanotaan että miestä käytetään hyväksi, nainen on aina ollut esikuva ehkä artikkeliväitteenä jos olisin mielipiteetön.

Vierailija
5/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö kirjoitti:

Itse olen suuntautunut vanhempaan ikäpolveen historiani johdosta, ajattelultani sopisin luultavasti perheen isäksi vanhemman naisen kanssa vaikka nuorempi olisi kuvailtavampi kokonaisuudessaan, itsenäinen mies kokonaisvaikutteisena perheen päänä ja vähempänä avosuhdelapsiperhe. Toki uusi maa tuo oman puolensa avioliittoon,  mutta mielestäni parempi olisi rajattu aika mahdollisena nuorpuolen muistona, en oleta väärin, syvempänä tuntemista eikä väärin arvioimista jossa korostuu monien naisten euforinen päivärytmi, kykenen seksiin kasvot intiimissä kontaktissa ja vaikutan vaikka kaksiavioisena teustraalisena mielipiteenä. Jää pois testosteroidi sekä neutraali suomen kieli jolloin on mielipiteenä nuori järkevä sekä hyvin kasvanut vanhempi ikäpolvi tai sanotaan vanhempi nainen jolle on itsestäänselvyys tyytyä ajatukseen lapsi ei kasva iän myötä merkityksessä jolloin moni on yhdenillan yksinhuoltajana miehen itkiessä montaa ongelmaa. Avioliitto on nuoremmalle jos olet mies, fetissejä nimetään, mutta harvoin sanotaan että miestä käytetään hyväksi, nainen on aina ollut esikuva ehkä artikkeliväitteenä jos olisin mielipiteetön.

Pitkästyttävä kronikka

Vierailija
6/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee käännös. Ei kai kukaan noin päätöntä stooria osaa vääntääkään.

Vierailija
7/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee käännös. Ei kai kukaan noin päätöntä stooria osaa vääntääkään.

Tai oikeammin sanottuna pitkäveteinen väännös

Vierailija
8/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä sitä haaveili kaikenmailman 35-50 milffeistä.. Siinä ne haaveet lähti kun vähän vamhempana pääsi toteuttamaan itseään näiden kanssa.

Aika ei niinsanotusti imartele ihmisen vartaloa.

Vierailija
9/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määäääääön. kirjoitti:

Parikymppisenä sitä haaveili kaikenmailman 35-50 milffeistä.. Siinä ne haaveet lähti kun vähän vamhempana pääsi toteuttamaan itseään näiden kanssa.

Riippuu yksilöstä ja elämäntavoista. Joku nelikymppinen voi näyttää paremmalta kuin kaksikymppinen.

Vierailija
10/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoituskysymykseen vastaan, että riippuu ihmisestä eikä iästä, että mistä tykkää. Itse tykkään, kun miesystäväni ajaa pallit, mutta harmittaa jos hän on muuten lyhentänyt tai poistanut karvojaan koska hänen ihana kiharapehko näyttää niin seksikkäältä kauniin kullin tyvellä.

Vierailija
11/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti tunnetusti tietää sinunkin seksikumppanin mieltymykset paremmin kuin hän itse. Netiltä kannattaa aina kysyä tuollaisia asioita. 

Vierailija
12/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määäääääön. kirjoitti:

Itse aloitin tosi nuorena 50+ tutun naisen kanssa. Vartalo ei tietenkään ole teinitytön, mutta osaaminen omaa luokkaansa. Lisäksi tuollainen nainen osaa pukeutua ja meikata, joten aika seksikkäitä ovat vaatteet päällä.

Vierailija
13/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on vaan yksi osa seksuaalisuutta. Puoleensavetävyys tulee pääosin korvienvälien yhteensopivuudesta. Monet ovat tosi hurmaavia olivatpa minkä ikäisiä tahansa.

Vierailija
14/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 35v urheileva nainen, ja kyllä tuolla yöelämässä on aika löysän pullukan näköisiä nuo parikymppiset. Pidän itseäni kyllä huomattavasti parempikroppaisena kuin em. parikymppisiä. Toki kasvoissa nuoruuden huomaa, sitä en kiistä.

Vierailija
15/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikkaa vain alkoholin merkeissä. :D

No siinäpä sitä romantiikkaa onkin. Tämä oli hyvä esimerkki miksi en jaksa parikymppisten seuraa, vaikka he jaksaisivatkin painaa sängyssä huolella.

Karvojen kannattaa antaa kasvaa kun tuskin sulla vielä hirveästi on karvoitusta ylipäätään. 

Vierailija
16/19 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eiköhän ne karvatkin ole tässä vajaassa viidessä vuodessa ihan mukavasti kasvaneet...

Vierailija
17/19 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 35v urheileva nainen, ja kyllä tuolla yöelämässä on aika löysän pullukan näköisiä nuo parikymppiset. Pidän itseäni kyllä huomattavasti parempikroppaisena kuin em. parikymppisiä. Toki kasvoissa nuoruuden huomaa, sitä en kiistä.

Tietysti 35-40v löytyy todella hyvä kroppaisia naisia mutta kyllä ne pääsääntöisesti alkaa olla käyttöpäivän ylittäneitä.

Sellainen ero 20 pullukka vs 40 pullukka vartalon kimmoisuus eäihan eri tasolla.

Vierailija
18/19 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määäääääön. kirjoitti:

...mutta kyllä ne pääsääntöisesti alkaa olla käyttöpäivän ylittäneitä.

Oma kokemus on, että ne käyttöpäivät vasta alkavat siinä 50 ikävuoden korvilla. Enää en tikullakaan koskisi reilusti alle nelikymppisiin. Oman ikäiset 35v tyttöset menee hädin tuskin.

Toki mieltymykset merkkaa paljon näissä hommeleissa. En usko että lepakkokaan maskuliinista miestä haaroihinsa haluaa.. Ainakaan yleensä. Jollekin voi olla parikymppinen lahnana makaava, peiton alla pimeässä viihtyvä, epävarma tyttönen se _the thing_, joten ei siinä mitään.

Minä arvostan naiseutta ja elämän mittaan kasvanutta varmuutta, kauneutta, sekä arvokkuutta. Aikuinen nainen vain on kerrassaan upea. Ei sellaisen jälkeen enää pysty itseään kuvittelemaan nuorikon kanssa mihinkään tekemisiin.

Vierailija
19/19 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorikko oli ihana aikanaan. Nykyisin pidän muorikosta. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme