Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

normaali paino 12 vuotiaalle

15.10.2021 |

oon siis 12 vuotias tyttö ja painan 49kg ja oon 155cm pitkä joten oonko lihava/ylipainonen?😬

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 20,4 tulkitaan normaaliksi painoksi.

Muistelisin itse painaneeni 12-vuotiaana 40-42 kiloa, pituutta en muista. Olin vähän alipainoinen terveydenhoitajan mukaan ja sairastinkin jo jonkinlaista syömishäiriötä, valehtelin syöneeni ja välttelin syömistä. Koko nuoruus meni laihdutellessa kunnes lukion kolmannella tuli totaalinen romahdus ja kadotin kaiken elämänilon anoreksioissani.

Sitä vaan, että osa sinunkaan ikäisistäsi hoikista ja laihoista tytöistä kaikki eivät ole luonnostaan hoikka vaan kipeillä kitudieeteillä. Älä vertaa, olet terve.

Vierailija
2/4 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hoikka, muista syödä, sun ei todellakaan tarvitse tarkkailla yhtään syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Olen 12.v tyttö, painan noin 35kg ja olen 157cm pitkä. Ja minulla ei ole mitään ongelmia syömisen kanssa. Isänikin painaa 70kg ja on kuitenkin 185cm pitkä. Minusta olet ihan normaalipainoinen. Kuten joku jo mainitsikin älä laihduta, vaikka sinusta tuntuisikin siltä, että olet ylipainoinen. Voin sanoa, että ET OLE.  Ja vanhempiesi paino ja pituus vaikuttavat myös sinuun ainakin jonkun verran. Ei aina siis, mutta usein. Jos vanhempasi ovat normaalipainoisia, ei sinullakaan ole mitään hätää ja vaikka vanhempasi olisivatkin hieman pyöreähköjä, niin ei sinulla ole mitään hätää :) Pidät vain isompana kiinni siitä, että syöt suht terveellisesti. En halua loukata ketään, mutta anteeksi, jos loukkasin.

Vierailija
4/4 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 12v ja PAINAN 66kg niin et ole tosiaankaan ylipainoinen. Sun ei kannata miettiä painoa, kun olet just täydellinen sellaisena, kun olet:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä