Mitäs nyt sitten kun ero tuli?
39V M ja erottiin riidellen ja ihan sovinnolla kai.. Sen polun kulkeneet jos kerkeätte neuvoja antamaan niin kiitos jo etukäteen. Lapsiakin on ja saavat itse päättää kumman luokse haluavat.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 03:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 03:10"]
39V M ja erottiin riidellen ja ihan sovinnolla kai.. Sen polun kulkeneet jos kerkeätte neuvoja antamaan niin kiitos jo etukäteen. Lapsiakin on ja saavat itse päättää kumman luokse haluavat.
[/quote]
Ja vanhan löytäminen uudestaan. Se tunne, että on palannut "kotiin". Osaa taas lapsen lailla eläytyä, ja ihmetellä asioita.
[/quote]
Juurikin näin.
[/quote]
Ja vanhan löytäminen uudestaan. Se tunne, että on palannut "kotiin". Osaa taas lapsen lailla eläytyä, ja ihmetellä asioita.
[/quote]
Juurikin näin.
[/quote]
Voin myöntää että lievästi jännitti kun kaverin luona sohvalla istuin
ja elokuvaa katsottiin. Kaverilla oli lattialla pyöreä matto, johon rupesin
katsomaan. Jos en katsonu sitä niin se hohti silleen oudosti ja kun katsoin
sitä niin se ei hohtanut. Sitten alkoikin tapahtumaan muutakin kummaa.
Nautin kyllä suuresti ja tänä syksynä uusiksi jos löydän uuden treffikaverin.
Runkkaat, unohdat koko tyypin ja siirryt seuraavaan, niin ei tarvitse enää runkuttaa.
Kello 3 aikaan yöllä ei ole paras aika kysyä mitään jos haluaa asiallisia vastauksia :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 03:15"]
Kello 3 aikaan yöllä ei ole paras aika kysyä mitään jos haluaa asiallisia vastauksia :)
[/quote]
Vaihdettiin istumapaikkaa ja aloin siinä sitten tarkkailemaan ohikulkevia ihmisiä. Muutama heistä näytti hengittävän suuria määriä savua ulos kuten lohikäärmeet, vaikka he eivät polttaneet edes tupakkaa.
Eli runkkaamallako 18 vuoden suhde ja perhe-elämä saadaan pois mielestä kun alkaa muistot tulla mieleen liikaa "uudessa" elämässä uusien ihmisten kanssa?
[/quote]