Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, pystytkö laukeamaan monesti peräkkäin?

Vierailija
13.12.2014 |

Eli moniko mies pystyy laukeamaan monesti peräkkäin ilman taukoa? Esim. Mä kun nussin vaimoani ja laukean seisokki ei useinkaan katoa ollenkaan ja voi jatkaa panemista suoraan ja laueta kohta uudestaan, monesti vaan se toinen kerta kestää tosi kauan tai johtuu kait siitä että kun on jo lauennu pilluun nii se on liian märkä eikä enää tunnu niinku aluksi. Joskus menee vielä kolmaskertakin tunninsisällä. Tosin oon huomannu että noissa asioissa sillä esileikillä on merkitystä, meillä pussataan ja halataan aamusta asti ja hyväillään, vaimo kiusaa ja saa aikaan useita seisokkeja päivän aikana ja todellisen panetuksen aikaan, sen huomaa sitte sängyssä että on selvästi isompi lataus. Kyllä myös miehelle esileikit vaikuttaa todella paljon...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 10:34"]

Ekan orkun jälkeen menee yleensä fiilikset ainaki puoleksi tunniksi mutta sitten pystyy taas pikkuhiljaa jatkamaan mutta toisella kertaa ei laukea aina. Vinkkejä miten saisi tuota "cooling " vaihdetta lyhyemmäksi ?

[/quote]

Kokeilkaa tuota esileikkiä, en mäkään pysty tuohon jos päivän ollu kylmänä ja illalla saa pillua, kyl se on pisto ja ravistus, mut sen huomaa kyllä ku on kunnolla esileikiä ja sitte nussimaan ja viel vähä kiusausta siihen, ku alkaa tuntuu et laukeet nii siirry vaik nuolemaan vaimoas ja jatka sitte taas, pitkitä sitä laukeamista nii jaksat heti uusiks. AP 

[/quote] Kyllähän nainti on parasta huumetta.

Vain mielikuvitus ja toisen huomioon ottaminen on rajana, meillä ei kelloja paljon kelloja katsella.

Nautimme esileikeistä erittäin paljon, ja juuri niin että nai juuri niin pitkälle että melkein laukeaa.

Sama pätee myös esileikeissä, lempiasentomme on takaapäin.

kun saamme orgasmeja niin minä laukean ainakin sen 3-4 kertaa ottamatta kullia pillusta.

Voisin verrata tätä kuupperintestiin, vaimoni pitää kullistani kiinne eikä antaisi antaa sitä pois.

Täällähän on kirjotettu sperman määrästä, kyllä minulta tulee tosi paljon ja se että liemet lirisee vaimoni jaloille kun hetken kuluttua hoipertelee suihkuun.

Eikä minun mielestäni vaimoni ei ole väljä, ja tosiaankin seksileikit kruunaa kaiken kun saa vielä kerran nuoleskella vaimoani ja hän minua että saamme ne viimeiset orgasmit M50+.

Vierailija
2/9 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuttua on.. varsinkin jos on ollut kiihottamista puolin ja toisin pitkin päivää..  m33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minun 30v aviomies pystyy tuohon aina silloin, kun kerron hänelle iltasatuja (härskejä seksifantasioita). En ole muulloin kyllä edes kokeillut jatkaa ukkelin laukeamisen jälkeen.

Vierailija
4/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:12"]

Ekan orkun jälkeen menee yleensä fiilikset ainaki puoleksi tunniksi mutta sitten pystyy taas pikkuhiljaa jatkamaan mutta toisella kertaa ei laukea aina. Vinkkejä miten saisi tuota "cooling " vaihdetta lyhyemmäksi ?

[/quote]

Kokeilkaa tuota esileikkiä, en mäkään pysty tuohon jos päivän ollu kylmänä ja illalla saa pillua, kyl se on pisto ja ravistus, mut sen huomaa kyllä ku on kunnolla esileikiä ja sitte nussimaan ja viel vähä kiusausta siihen, ku alkaa tuntuu et laukeet nii siirry vaik nuolemaan vaimoas ja jatka sitte taas, pitkitä sitä laukeamista nii jaksat heti uusiks. AP 

[/quote]

kiitos tästä! Pitääkin kokeilal heti vaimon kans kunhan reissultani palailen kotia. Kiima on kuulemma jo kova siellä päässä :D

Vierailija
5/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori mies. Mä jatkoin yhden orkun jälkeen samalla stondiksella toiseen. Olin 19v. ja ensimmäisellä lomalla intistä. Vuosi oli 1973.

Vierailija
6/9 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:27"]

Taidat olla aika nuori mies. Mä jatkoin yhden orkun jälkeen samalla stondiksella toiseen. Olin 19v. ja ensimmäisellä lomalla intistä. Vuosi oli 1973.

[/quote]

Olen 29v mies. Tuolla esileikillä siis että vaimo kiusaa pitkin päivää olen huomannu todella olevan merkitystä juuri tuohon että seisokki ei katoa kun laukeaa vaan voi ottaa pois sisältäki ja jatkaa sitte. Ap

Vierailija
7/9 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo video ei kyllä liittyny aiheeseen mitenkään...

Vierailija
8/9 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/9 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]