Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira hoitoon ja millä ohjeilla?

Vierailija
13.12.2014 |

Kaveri toi koiransa hoitoon viikonlopuksi, lähtee itse reissuun, pidennetty viikonloppu. Mukana nappulasäkki ja lelu, kaulapanta ja hihna. Hoito-ohje se on kerran käynyt pihalla tänään. Koira on reipas, aikuinen cottoni, pikkukoira.

Jahas, mulla ei koirista kokemusta mutta tästä se lähtee. Ulos, lenkille, ruokaa kai aamuin illoin, nappulat pitää turvottaa, kakkapussi biojätepussista. Kai se maanantaina tulee hakemaan lemmikkinsä, ei lähtiessään sanonut. Minä hölmistyin niin suppeista ohjeista, että en viitsi edes perään soittaa. Ruokakuppi ja vesikippo on sitten Iittalan kulhot :D Oisko kaverilla vähän skarppaamisen varaa, näinkö nää menee?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin ulkona 3-4 kertaa päivässä. Kaikkien lenkkien ei tarvitse olla pitkiä. Älä anna haistella ulkona vieraita koiria äläkä vie koirapuistoon, ettei satu mitään, kun et tiedä, miten koira suhtautuu toisiin koiriin. Pidä hihna tiukasti kädessä, hoitopaikassa koira karkaa herkemmin! Onhan kaulapanta sopivan tiukalla, ettei vedä päätään läpi? Älä jätä pientä rotukoiraa yksin kaupan eteen, käy kauppareissut erikseen. Jos asut hissitalossa, varo ettei koiran hihna jää hissinoven väliin. (Joo, olen vähän hysteerinen omista silmäteristä ;) )

Ruuan määrästä noin pienelle en tiedä, mutta syötä vain koiran omaa ruokaa. Ylimääräisistä herkuista voi mennä maha sekaisin/allergiat. Vettä aina tarjolla! Jos ei syö koko turvotettua annosta, sitä ei ehkä kannata säästää kovin kauan.

Vierailija
2/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en edes tiennyt, kyselitkö neuvoja, mutta annoinpa kuitenkin vanhasta tottumuksesta. :D Omat koirat on harvemmin hoidossa muualla kuin tutussa koirahoitolassa, koska kukaan tuttu ei jaksaisi lukea mun ohjelistaa ja sekös minua stressaisi koko reissun ajan. :)

Mukavaa viikonloppua sinulle ja hoidokille! :)

T. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, kiitos! Näillä ohjeilla mennään, koira on oikein reipas :)

Vierailija
4/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussin kyljessä on yleensä ruokinta ohje. Veikkaisin, että ei tuon kokoinen tarvitse kuin 1-2dl ruokaa vuorokaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän