Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihduin 50kg, kaverit muuttuivat.

Vierailija
13.12.2014 |

olen ollut aina se kaveriporukan hauskin ja lihavin. Nyt olen edelleen hauska (no jooooo,onks nyt tyhmää sanoa itseään hauskaksi..) mutta en enää lihavin,olen hoikka ja aika lailla erinäköinen kuin ennen......jaksan myös enemmän,joten pirteä ja haluan tehdä paljon asoita mitä lihavana en tehnyt. Muutama kaverini on muuttununeet oman muutokseni myötä..katselevat päästävarpaisiin ja ovat muuttuneet töykeiksi..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole enää sua parempia vaan kateellisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tollasia sä kutsut kavereiksi?

Vierailija
4/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hauskaa kuin lihava -. Joten nyt ne miettii kuka on tuo laiha joka puhuu koko ajan :D

ps. onnittelut laihtumisesta!

Vierailija
5/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin kaverit muuttuivat, jos itse muutuit -50kg? Mitä odotat heiltä? Ehkä eivät ole tottuneet sinuun nykyiselläsi, toisaalta aivan inhimillistä.

Vierailija
6/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:09"]Ai miten niin kaverit muuttuivat, jos itse muutuit -50kg? Mitä odotat heiltä? Ehkä eivät ole tottuneet sinuun nykyiselläsi, toisaalta aivan inhimillistä.
[/quote]

No joo onhan kateus ihan inhimillistä.

Vierailija
7/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia. Ennen olit hauska ja lihava etkä uhka kenenkään itsetunnolle.

Vierailija
8/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mahtavasta saavutuksesta! Tavallaanhan tossa on se hyvä puoli, että näkee ainakin ketkä niitä todellisia ystäviä on...