Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa

Vierailija
13.12.2014 |

Olen miettinyt eroa puolisostani, mutta minua pelottaa yksinäisyys. Välillä meillä on ihanaa ja välillä taas jotain ihan muuta :( Suhteessa usein mä joudun tekemään kaikki kotityöt ja mies pelaa koneella, käy salilla, nukkuu. Harvoin menemme samaan aikaan nukkumaan viime yönä mies oli tullut kello 4 aamulla nukkumaan. Minä menin jo 12. Heräsi 14 päivällä ja minä kello 10 aamulla. Mietin onko tälläisessä suhteessa mitään järkeä, riidellään aika usein pienistä asioista olemme oinas ja härkä välillä sarvet kolisee ja kunnolla. En uskalla lähteä mulla ei ole oikeita ystäviä. Pelkään, että masennun, jos eroamme. :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta tuollaisessa suhteessa tuskin on, kiintymystä ja sitä kautta menettämisen pelkoa pikemminkin. Kun päästät irti ja alat elää omaa elämääsi keskittyen vain itseesi ja omaan hyvinvointiisi ilman, että alitajunnassasi jatkuvasti odotat toiselta jotain ja kerta toisensa jälkeen joudut pettymään, huomaat kyllä pian voivasi paremmin kuin aikoihin! Suhdetta jatkamalla voit masentua hyvinkin pian, ellet hieman ole jo, mutta vapaana tuskin näin tulee käymään. Ajattele, mitä kaikkea elämä voi vielä heittää eteesi, katsele rohkeasti ympärillesi vaan. Tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla