Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että mieheni on pettänyt minut! Aikoo vaihtaa alaa!

Vierailija
13.12.2014 |

Taustaa: mieheni on akateemisesti koulutettu, ja tuli irtisanotuksi vajaa vuosi sitten, kun oppilaitoksesta karsittiin opettajia vähemmäksi, jossa hän oli siis opettajana.  Hän ole vielä saanut uusia töitä, kuitenkin moneen työhaastatteluun päässyt. On jo pari viikkoa käytätytynyt kummallisesti ja vihjaillut, että hänellä on minulle jokin yllätys ennen joulua. En kuitenkaan odottanut mitään materiaa tai muuta kallista, koska olenhan ainoa työssäkäydä taloudessamme tällä hetkellä.

Tänään sitten paljastui se Suuri Yllätys: se hemmetti on hankkiutunut tuttunsa leipomoon työntekijäksi!! Siis ei ole totta! Mies on täysin tietoinen siitä, että olen hyvin herkkäuninen ja tarvitsen vähintään kahdeksan tunnin kunnolliset yöunet joka yö, ja aamu neljän herätykset eivät todellakaan tee minulle hyvää. Sitten menee ja tekee tuollaisen tempun! Tästä seuraa vain harmia, kun on pakko ajaa hänet toiseen huoneeseen nukkumaan että saan edes jotenkin nukuttua. Siitähän tietenkin parisuhde kärsii, kun ei voi samassa sängyssä nukkua kuin viikonloppuisin!

Olisiko antaa neuvoja, miten saan hänet luopumaan tästä oikusta joka ajaa meidät varmasti erilleen??!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
2/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi varmaan miehellesi onkin päästä sinusta eroon, sellainen fiilis tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole kovin vakaalla pohjalla jos eri huoneissa nukkuminen sen kaataa.

Mutta siitähän tässä ei nyt tietenkään kyse olekaan.

Vierailija
4/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä nyt niin huonosti toteutettu provo, että ei jatkoon!

Vierailija
5/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään, mutta kai ymmärrät, että miehesi alentui tekemään duunarin töitä?

Vierailija
6/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin enemmän loukkaantunut siitä että ihana akateeminen mieheni rupeisi duunariksi leipomossa...eikun..

Vierailija
7/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onnellinen toisen puolesta, jos se aidosti haluaa kokeilla täysin uutta ammattia ja on itse siitä innostunut. Ehtii niitä opettajan hommia hakemaan siinä ohessa, jos haluaa. Olisiko se sitten parempi, että toinen makaa kotona apaattisena, kun ei saa koulutustaan vastaavaa työtä?

Vierailija
8/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huipputyyppi on miehesi kun on valmis ottamaan ei niin hohdokkaan työn. Kaveri oli leipomossa töissä ja pääsi hyville ansioille kiitos lisien.Itse ainakin nostan hattua jos tekee töitä tuilla loisimisen sijaan. Terveisin DI joka lomittaa lehmiä...

Vierailija
9/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku korvasairaus, että et pysty korvatulppia käyttämään? Niihin tottuu kunhan harjoittelee. Vai onko äijän viskaaminen pihalle helpompaa.

Vierailija
10/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:23"]Huipputyyppi on miehesi kun on valmis ottamaan ei niin hohdokkaan työn. Kaveri oli leipomossa töissä ja pääsi hyville ansioille kiitos lisien.Itse ainakin nostan hattua jos tekee töitä tuilla loisimisen sijaan. Terveisin DI joka lomittaa lehmiä...
[/quote]
Lomittaa lehmiä? Siis seisoskelet karsinassa ja sanot kerran vartissa AMMUU?

Vierailija
11/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen että toinen on löytänyt töitä. Työttömänä olo voi olla todella raskasta!

Vierailija
12/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:23"]Huipputyyppi on miehesi kun on valmis ottamaan ei niin hohdokkaan työn. Kaveri oli leipomossa töissä ja pääsi hyville ansioille kiitos lisien.Itse ainakin nostan hattua jos tekee töitä tuilla loisimisen sijaan. Terveisin DI joka lomittaa lehmiä...
[/quote]
[/quote]
... Ja missä lehmät on? Kanarialla? Jotenkin kiehtova ajatus :)

Vierailija
13/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:23"]Huipputyyppi on miehesi kun on valmis ottamaan ei niin hohdokkaan työn. Kaveri oli leipomossa töissä ja pääsi hyville ansioille kiitos lisien.Itse ainakin nostan hattua jos tekee töitä tuilla loisimisen sijaan. Terveisin DI joka lomittaa lehmiä... [/quote] Lomittaa lehmiä? Siis seisoskelet karsinassa ja sanot kerran vartissa AMMUU? [/quote] ... Ja missä lehmät on? Kanarialla? Jotenkin kiehtova ajatus :)

[/quote]

reps!

Vierailija
14/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että seksielämää parantaa erilliset huoneet. Ei pääse tulemaan sitä sisarustunnetta, kun ei vietetä kaikkea aikaa vierekkäin. Ovat kai tutkineetkin asiaa.

Vierailija
15/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:48"]Sanotaan, että seksielämää parantaa erilliset huoneet. Ei pääse tulemaan sitä sisarustunnetta, kun ei vietetä kaikkea aikaa vierekkäin. Ovat kai tutkineetkin asiaa.
[/quote]
Liittyykö tämä siihen lehmien lomailuun vai ap:n miehen leivontaan?

Vierailija
16/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:23"]Huipputyyppi on miehesi kun on valmis ottamaan ei niin hohdokkaan työn. Kaveri oli leipomossa töissä ja pääsi hyville ansioille kiitos lisien.Itse ainakin nostan hattua jos tekee töitä tuilla loisimisen sijaan. Terveisin DI joka lomittaa lehmiä...
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Reps kops. :D Ja oon muutenkin itsekin DI. Täytyy pitää mielessä, jos haluan joskus vaihtaa alaa.

Vierailija
17/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:23"]Huipputyyppi on miehesi kun on valmis ottamaan ei niin hohdokkaan työn. Kaveri oli leipomossa töissä ja pääsi hyville ansioille kiitos lisien.Itse ainakin nostan hattua jos tekee töitä tuilla loisimisen sijaan. Terveisin DI joka lomittaa lehmiä...
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Päivän paras! :D

Vierailija
18/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, pitkästä aikaa olen saanut nauraa ääneen, jos jään työttömäksi, vois kokeilla tuota lehmien lomittajaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän