Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaleva: Lähes um­mik­ko­kin voi ajaa taksia – Oulun poliisi huo­lis­saan myös somen lait­to­mis­ta taksi- ja ta­va­ra­kus­keis­ta, jotka vievät leipää lail­li­sil­ta yrit­tä­jil­tä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ei saa enää järjestää kimppakyytejä tai auttaa naapuria muutossa.

Vierailija
2/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eli vähän niin kuin uber?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsistakeikkaa, poliiseille munkkeja.

Vierailija
4/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on m_muista puhe, asiaan liittyy rikoksia.

Vierailija
5/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos facesta voi valita jonkun suomea osaavan valkoihoisen suomalaisen joka osaa kirjoittaa sanomani osoitteen gps:ään, osaa sanoa päivää ja auttaa tavaroiden kanssa, ei ajele mitään kiertotietä perille ja vielä leipätaksia halvemmalla niin kyllä tilaan sieltä!!!

Vierailija
6/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mitä tuossa linkin jutussa lukee enkä jaksa avata mutta otsikkoon läheltä liipaten totean vaan että lähes ummikko, tai itse asiassa täysi ummikko joka ei osaa edes lukea, ainakaan länsimaisia aakkosia, niin sellainen voi jakaa postia. Totesin taas kerran tänään tämän asian, kun oven takana seiso joku värillinen pelle ja yritti tunkea postiluukustani täysin väärää postia. Ainoa mikä tuota postilähetystä ja minun osoitettani yhdisti oli rappu ja asunnon numero eli (esimerkki) xxkatu 4 B 25 ja postinumero. Katu oli väärä. Sanoin siitä hänelle. Hän vain tavaili kuorta ja osoitteli kuoren numeroita ja minun postiluukustani näkyvää huoneistonumeroa ja yritti tunkea kuorta minulle. Tietysti positiivista että osasi sentään numerot.  Ja ihan virallinen postinjakaja oli hän eikä minkään kuljetusfirman lähetti. 

Vierailija
7/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ovat kunnon ihmiset kaikkialla huolissaan.   Olen vähentänyt taksin käyttöä rutkasti.

Vika on demareissa!   Liikenneministeri on tämä valehteleva pelle eli Harakka (jonka mukaan sen polttoaineen hinnankaan ei pitänyt ihan varmasti nousta 10:een vuoteen.  Siinä osaamis-  ja rehellisyystodistusta kerrakseen tälle Harakalle, joka on siis ihan vaan tyypillinen valehteleva demari).

Harakan piti korjata laki saatujen kokemusten pohjalta.  Mutta ei ole jätkä saanut mitään aikaan.

Harakka sanoi jo hallituskauden alussa, ettei tuohon esim tuohon kielitaitoon tulla puuttumaan.  Ei kuulemma voi sanoa kenellekään, ettei saa enää ajaa taksia, kun se on nykyään sallittua.  

Ehkä ei hänen mielestään voi sanoa kenellekään, että pitää maksaa verot, jos henkilö ei ole niitä tähänkään asti maksanut.   Jne.

Suurin syy on tietysti se, että juuri nämä ongelmatapaukset ovat niitä hölmöjä, jotka äänestävät demareita, vassareita ja vihreitä.    

Vierailija
8/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksifirmojen pomot ja taksitarkastajat ja päättäjät( kaaikki harakat,tiaiset ym)

laittakaa vähän huonommat vaatteet päälle ja pipo päähän ja tehkää TESTI !!

Soittakaa taksi johonkin osoitteeseen missä olette ja pyydätte ajamaan paikkaa B.

Tulette huomaamaan koko taksi-alan karun tilanteen.

Etenkin jos olet nainen, ota videolle kiva kokemus, muuten kukaan ei usko.

Maalla kaikki pelaa(jos saa taksin, monet ovat lopettaneet), kaupungissa kuin sotatantereella.

Pleace. Tehkää testiajo