Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunta hyväksyi koronapassin

Vierailija
15.10.2021 |

Nyt se lopulta tulee. Aivan liian myöhään mutta hyvä kun tulee. Itseäni ei kiinnosta yhtään onko sillä jotain vaikutusta koronaan mutta siihen olen tyytyväinen, että kaikki laiskat ja itsekkäät mulkvistit joutuvat tekemään edes jotain saadakseen samat palvelut kuin me fiksut ihmiset.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa. Elämä muuttuu koko ajan. Tämän hetken sorretut voivat olla tulevaisuuden kuninkaita!

Vierailija
82/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien mielestä perustuslain voi vaikka repiä, kunhan pääsee ulkomaille tai baariin. Yllättävän vähän selkärankaista ihmisiä Suomessa. Suomalainen sisu, pthyi. Veteraanit kääntyy haudassaan. Eihän meillä ole enää itsenäistä suomea vaan olemme itse antamassa itsenäisyytemme pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Ihminen, joka on valmis uhraamaan vapautensa saadakseen turvallisuutta, menettää molemmat” -Benjamin Franklin

Ja oikeassa oli. Ainut vaan, että yrität väittää passillisia uhranneiksi vaikka se on juurikin se passiton, joka uhraa vapautensa.

Nimenomaan. Passi mahdollistaa vapauden, piikkikammoinen uhraa sen.

Hah, no usko sinä näin 🤣😂

Vierailija
84/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei ole rajoituksia kuin ravintola-alalla.. mihin koronapassia tarvitaan? Yöelämään baariin. Ei muualle.

Vierailija
85/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuslailla, Nürnbergin sopimuksella ja Helsingin julistuksella pyyhitään lattiaa.

Tämänhetkisen passirajoitukset eivät vielä vaikuta paljonkaan, mutta on kaikuja, ettei tämä ole kuin vasta alkua ja päätepysäkki on isoa riistoa.

Päätöksenteko on läpimätä.

Nyt ne lait ja sopimukset kiinnostaa mutta yksinkertaisia koronaohjeita ei kuitenkaan pystytty noudattamaan.

Kiukutelkaa vaan aivan vapaasti kuin pikkulapset. Passi tulee ja nyt se on varmaa. Ketään ei kiinnosta rokotekieltäytyjien mielipiteet tässäkään asiassa.

Mitkä ohjeet? Saa uosituksia on vain ollut. Nyt jos ei ole suosituksia noudattanut yhtäkkiä ilman varoituksia otetaan passi käyttöön. Olisi edes annettu siirtymä aika jolloin valita.

Siirtymäaika jolloin odotellaan, että virus leviää lisää. Passin hankkiminen on niin naurettavan helppoa ettei siihen mitään siirtymää tarvita.

No kerroppas millä minä sen huomiseksi saan. Tai vaikka kuukauden päähän pikkujouluihin jos helppoa. Ei ole nyt ollenkaan rokotetta. Olen käsittänyt että kuukausitolkulla joutuu odottelemaan että saa ne 2 piikkiä...

Mä sain ekalle piikille ajan parin päivän päähän siitä kun päätin ottaa sen. Toisen saan siitä kuuden viikon päästä, eli nyt parin viikon kuluttua.....

Vierailija
86/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin tää oli se "terveysturvallisesti" passin kanssa kapakkii vetään viinaa ja röökaamaan aamuun asti ja mäkkärin kautta himaan sen 25% vetään laatulihaa ts.hampparia mut ei meillä suomessa mitään ongelmia kun  etlaki on 1.luokkaa.. tjs

Vierailija
87/87 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua järkyttävät uutiset koronapassin vastustajista.

https://yle.fi/uutiset/3-12148563

Miten ihmiset voivat käyttäytyä kuin kiusaajat? Ihan kuin he olisivat suunnitelleet hyökkäykset yrittäjiä vastaan.

Pelottavia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi