Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies leipoi minusta sairaalloisen mustasukkaisen

Vierailija
13.12.2014 |

Ongelma on se, että mies töpeksii, mä suutun ja mies suuttuu että suutun. Kaiken huipuksi hän leimasi minut sairaalloisen mustasukkaiseksi, vaikka kyse on puhtaasti siitä, että mies mokaa mutta ei myönnä mokiaan. Miten saan hänet ymmärtämään, että hänen suunsoittonsa ja tekonsa ovat ne ongelmat, eikä se johdu sairaalloisesta mustasukkaisuudesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää henkistä väkivaltaa, kääntää hänen tekemisensä niin, että sinä olet hullu ja hysteerinen.

Ai miten saat ymmärtämään? Et mitenkään. Hän tietää sen jo. Ainoa, mikä tuollaisiin toimii, on se, että alat itse käyttäytyä samalla tavalla.

Vierailija
2/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:06"]

Mies käyttää henkistä väkivaltaa, kääntää hänen tekemisensä niin, että sinä olet hullu ja hysteerinen.

Ai miten saat ymmärtämään? Et mitenkään. Hän tietää sen jo. Ainoa, mikä tuollaisiin toimii, on se, että alat itse käyttäytyä samalla tavalla.

[/quote]

Juurikin noin. Mies vähättelee, kiukuttelee, raivoaa.. Viimeksi kun otin puheeksi hänen aikaansaannoksensa, hän heitteli sohvatyynyjä ja yritti lyödä olkkarin lasikaapit rikki. Onneksi se ei onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko reseptin?

Vierailija
4/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:14"]

Saisiko reseptin?

[/quote]

Mene heittämään läppää muualle.

Vierailija
5/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehesi narsisti? Juokse pois, vielä kun ehdit ja voit.