Kipeät rinnat, mistä johtuu? :o
Tyhmää täällä huudella, mut mistähän mahtaa johtua kun on jo kolmatta viikkoa kipeät rinnat. Joka päivä sattuu ja on arat, välillä enemmän, välillä vähemmän. Raskaana ei pitäis olla kun menkat loppunu viikko sitten ja syön pillereitä.
Normaalisti kuukautuskiertooni ei ole kuulunut kipeitä rintoja.
Kommentit (8)
Mulla on aina oviksen aikaan ja ennen menkkoja tissit kipeät.
Mulla ainaki aiheuttaa väärän kokoiset rintaliivit kipeyttä rintoihin. Samoin lihasjumit aiheuttaa kipuiluja.
Aiheuttajaehdokkaita:
- veto / kylmyys
- mastopatia, erityisesti kahvin juonti tms. voi provosoida
Itsellä myös ajoittain tosi pahaa ja siihen auttaa vähän rintaliivit päällä nukkuminen. Oletko kokeillut, jos vaivaa yöunia?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:35"]Tyhmää täällä huudella, mut mistähän mahtaa johtua kun on jo kolmatta viikkoa kipeät rinnat. Joka päivä sattuu ja on arat, välillä enemmän, välillä vähemmän. Raskaana ei pitäis olla kun menkat loppunu viikko sitten ja syön pillereitä.
Normaalisti kuukautuskiertooni ei ole kuulunut kipeitä rintoja.
[/quote]
Minulla mastopatiaa, näyttäytyy ennen menkkoja/niiden aikana
[quote author="melba" time="13.12.2014 klo 18:39"]
Aiheuttajaehdokkaita:
- veto / kylmyys
- mastopatia, erityisesti kahvin juonti tms. voi provosoida
Itsellä myös ajoittain tosi pahaa ja siihen auttaa vähän rintaliivit päällä nukkuminen. Oletko kokeillut, jos vaivaa yöunia?
[/quote]
Pitänee kokeilla nukkua rintaliivit päällä jos auttas. Varsinkin iltaisin ja yöllä kipeät ettei mahalteen pysty edes nukkumaan. Kahvia juon yhden kupin päivässä ja muutenkaan en ole ruokailutottumuksia tai muutakaan muuttanut, mut yhtäkkiä vaan tuli noi jokapäiväiset kivut.
En tiedä, mutta mulla on sama vaiva ollut ainakin kuukauden. Ja nyt on kainalotkin pipeänä. Ei mulla 42-vuotiaalla ole tällaista ennen ollut. Voisko olla lihasjumia tjn.?