Sen sijaan, että ostat kalliin ja turhan lahjan "vähävaraiselle"...
...kannattaisiko auttaa niitä oikeasti apua tarvitsevia, esimerkiksi syöpää sairastavia tai kehitysmaiden lapsia? Pienellä rahalla on suuri merkitys, ja kukaan ei kuole joululahjattomuuteen. Peace
Kommentit (27)
Minulla on syöpä. Voitte laittaa tililleni rahaa. Kiitos!
Minä en anna mihinkään keräykseen mitään, ikinä. Autan suoraan avun tarpeessa olevaa, kun sellaisen tapaan.
Minä lahjoitan vain eläinsuojelutyöhön. Ensi viikolla teen suursiivouksen ja kaikenlaista liinavaatetta, tyynyä, peittoa, jopa niitä vaatteita mitkä ei köyhälle kelpaa, lähtee pari jätesäkillistä kissatalolle. Siellä niitä tarvitaan. Samaan kyytiin pakkaan säkillisen kuivamuonaa ja sicpäkin tölkkiruokaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:04"]
Mielelläni jotenkin auttaisin yksinäisiä vanhuksia, mutta en oikein osaa konkreettisesti mennä pitämään heille seuraa - olen tosi introvertti. :( Ideoita? Eläinsuojiin vien ruokaa, menee varmasti oikeaan osoitteeseen.
[/quote]
Vanhukset ovat monesti heikossa kunnossa immuunipuolustuksen suhteen. Parhaiten voi ilahduttaa tuntematonta vanhusta vaikkapa laittamalla hänelle joulukortin postiluukusta. En tiedä saak vanhainkoteihin viedä nykyään leipomuksia vanhuksille?
Ei tuolla palstalla ne köyhät valittaneet lahjoista. Valittajat olivat keskituloisia, joiden mielestä köyhälle pitää antaa asiallisen tasoinen lahja.
Ilman muuta kehitysmaahan kun suomen "köyhille"