Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27v nainen, ei koskaan kampaajalla - harvinaistako?

Vierailija
15.10.2021 |

Onko se muka harvinaista? Sain ihmettelyä osakseni. En oo koskaan käynyt ja mun lähipiirissä on paljon munkaltaisia

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika harvinaista

Vierailija
2/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en oo ikinä käyny missään kosmetologilla. Nainen 39v.

Vierailija
4/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei ikinä käy kampaajalla, niin vanhemmat on varmaan oleet aika pihejä (ja/tai suurperheellisiä). Toki jos pitkiä hiuksia kasvattaa, niin harvemmin käy, mutta täytyy nekin latvat jonkun siistiä. Kyllä se näkyy jos on keittiösaksilla leikattu.

Vierailija
5/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt oikealla kampaajalla alle kymmenen kertaa elämässäni, ja olen nyt 37-vuotias. Lapsena mummi leikkasi hiukset. Hän toki on kouluttautunut parturi-kampaaja. Sittemmin opettelin leikkaamaan itse. En käytä keittiö- vaan hiustenleikkuusaksia. Varmasti kampaaja leikkaisi paremmin, mutta omat taidot ovat kehittyneet vuosien varrella. Saan latvan suoraksi ja osaan rikkoa sen niin, ettei näytä keittiösaksitukalta.

On kai se harvinaista, ettei ole koskaan käynyt kampaajalla, mutta toisaalta miksi käydä, jos hiuksista huolehtiminen onnistuu muuten.

Vierailija
6/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla aika hampuusin näköinen.

Vierailija
7/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on kyllä harvinaista. En kyllä katso yhtään karsaasti, sinulla on varmaan pitkät hiukset, joita äiti tai kaveri tai mies on tasoitellut. Arvostan paljon enemmän kuin sitä, että joku lyhythiuksinen käy joka kuukausi kampaajalla värissä ja leikkauksessa, sellainen on sulaa hulluutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä