2014 joululahjabudjettisi?
Paljon käytät/käytätte tänä jouluna lahjoihin?
Itsellä menee about 140e. Ja lahjojen saajana vanhemmat, sisarukset puolisoineen + 2 lasta. Sekä parille kaverille.
Kommentit (11)
Näyttää menneen n 900€. 4 lasta, miniä, anoppi (läppäriä vielä toivoi... puuttuu summasta), mies, kummilapset. Huh mikä summa...
80 €, mies ja lapsi. Alkaa kyllästyttää kun joka vuosi kauhee määrä krääsää, niin nyt toivottiin ettei meille mitään lahjoja eikä mekään osteta. Laps kylläkin saa kaiken mitä toivoi.
En tiedä yhtään, että miten paljon on rahaa mennyt, sillä olen ostanut lahjoja pitkin vuotta ja raha ei ole ollut se oleellinen juttu, ostan jotain kivaa.
Meiltä lahjoja lähtee
- omalle perheelle
- vanhemmille
- appivanhemmille
- miehen mummolle
- exälle perheineen
- exän vanhemille 2 eri osoitteeseen
- 3 tädilleni
- 1 serkulleni
- lasten kummeille tai heidän lapsilleen yhteensä 5 eri osoitteeseen
- mun työkavereille (osalle vain kylläkin, mutta 10 pientä lahjaa sinnekin menee)
- miehen työkavereille (osalle vain kylläkin, mutta 5 pientä lahjaa sinnekin menee)
Suurin kiittäjä taitaa olla tässä postilaitos :D
Nuudeleita ja joulun kunniaksi sienisalaattia, valkoviinipullo. 15-- 20€.
[quote author="melba" time="13.12.2014 klo 18:13"]
En tiedä yhtään, että miten paljon on rahaa mennyt, sillä olen ostanut lahjoja pitkin vuotta ja raha ei ole ollut se oleellinen juttu, ostan jotain kivaa.
Meiltä lahjoja lähtee
- omalle perheelle
- vanhemmille
- appivanhemmille
- miehen mummolle
- exälle perheineen
- exän vanhemille 2 eri osoitteeseen
- 3 tädilleni
- 1 serkulleni
- lasten kummeille tai heidän lapsilleen yhteensä 5 eri osoitteeseen
- mun työkavereille (osalle vain kylläkin, mutta 10 pientä lahjaa sinnekin menee)
- miehen työkavereille (osalle vain kylläkin, mutta 5 pientä lahjaa sinnekin menee)
Suurin kiittäjä taitaa olla tässä postilaitos :D
[/quote]En ymmärrä. Minäkin olen hyvätuloinen, mutten sentään omia ja miehen työkavereita muista, lapsen kummejakin vain kortilla .
Ei se mitään jos et edellinen ymmärrä. Minä saan iloa tuosta. Ilahdun toki, jos sinä olet joku tuosta meidän lähipiiristä ja laitat kortin.
Enkä minä mikään erityisen hyvätuloinen ole vaan kunnalla töissä, mutta aina olen näin lahjoja ostanut. Lahja työkaverille, jonka kanssa olen tehnyt vuoden töitä, voi olla esim. Fazerin sininen suklaalevy, joten mistään isoista jutuista ei ole kyse, mut mieluummin tuon suklaalevyn annan kuin vaikka kaksiosaisen kortin.
Noin 300e meni eli 150e/lapsi. Ostamme aina lahjoja vain omille lapsillemme.