Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En flirttaile kanssasi, tuntematon nainen

Vierailija
13.12.2014 |

Oikeasti. Se, että satun Platonisesti sanomaan jotain tuntemattomalle ihmiselle (naiselle, koska olen siis mies), ei tarkoita että yritän iskeä. Eikö Suomessa siis saa puhua kenellekään tuntemattomalle? Olen asunut ulkomailla osan elämästäni ja siellä ollaan tosi sosiaalisia. Tätä pahentaa vielä entisestään se, etten ole mikään ahdisteleva juoppo vaan ihan tavallinen mies. Käsittääkseni miehet eivät selvin päin lähesty naisia tässä maassa, joten minulla oletetaan olevan aina jotain taka-ajatuksia. Ehkä maassa pitää tosiaan toimia maan tavalla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne usko.

Vierailija
2/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:57"]

Oikeasti. Se, että satun Platonisesti sanomaan jotain tuntemattomalle ihmiselle (naiselle, koska olen siis mies), ei tarkoita että yritän iskeä. Eikö Suomessa siis saa puhua kenellekään tuntemattomalle? Olen asunut ulkomailla osan elämästäni ja siellä ollaan tosi sosiaalisia. Tätä pahentaa vielä entisestään se, etten ole mikään ahdisteleva juoppo vaan ihan tavallinen mies. Käsittääkseni miehet eivät selvin päin lähesty naisia tässä maassa, joten minulla oletetaan olevan aina jotain taka-ajatuksia. Ehkä maassa pitää tosiaan toimia maan tavalla.

[/quote]

Mä en oo mikään tuntematon nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri niin kuin kirjoitit, minulla on täsmälleen sama kokemus. Paitsi että "ulkomaat" on aika laaja käsite eikä ihan yleispätevä. Mutta sama asia harmittaa. Onko se todella sitä iskemispelkoa vai vain epäsosiaalista, junttimaista käytöstä ettei puhuta mitään vieraalle miehelle edes "vaarattomassa" tilanteessa. Olisi kiva kuulla tästä naisten mielipiteitä, mutta jätetään ne kännissä sönköttäjät ja kuolaajat keskustelun ulkopuolelle, koska niitä ei ap eikä allekirjoittanut tarkoita.

Vierailija
4/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Varmasti kattelet ja meinaat jotain kaikella mitä teet. Eilenki varmasti tuijottelit minua ja ajatuksissasi halajit kosketella rintojani.

Vierailija
5/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juo jotain, sammalla niille naisille ja ole oikein omahyväinen, saat osaksesi naisten huomiota ja ujoa kikatusta ja voit saada jopa pesää.

Vierailija
6/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, mä en ota tota flirttailuna, siis jos joku tuntematon mies tulee mulle juttelemaan niitä näitä. Se on musta vaan luonnollista kanssakäymistä ja pidän sellasta miestä rentona ja inhimillisenä. Ehkä toi on vaan sun omassa päässä ap? ;)

Vierailija
7/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:17"]

Aaa, mä en ota tota flirttailuna, siis jos joku tuntematon mies tulee mulle juttelemaan niitä näitä. Se on musta vaan luonnollista kanssakäymistä ja pidän sellasta miestä rentona ja inhimillisenä. Ehkä toi on vaan sun omassa päässä ap? ;)

[/quote]

Kyllähän täällä oli joskus sellainen keskustelu, jossa enemmistö av-mammoista väitti, että miehen pelkkä KATSEKIN tarkoittaa kiinnostusta. Ettei miehet ikinä muka katso päin rumia naisia, vaan aina katse on merkki kiinnostuksesta. Hohhoijaa. Näillä naisilla ihan liikaa luuloja itsestään.

N20

Vierailija
8/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:17"]

[/quote]

Kyllähän täällä oli joskus sellainen keskustelu, jossa enemmistö av-mammoista väitti, että miehen pelkkä KATSEKIN tarkoittaa kiinnostusta. Ettei miehet ikinä muka katso päin rumia naisia, vaan aina katse on merkki kiinnostuksesta. Hohhoijaa. Näillä naisilla ihan liikaa luuloja itsestään.

N20

[/quote]

Katseita on monenlaisia. :)

Vierailija
9/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOt kyllä niin oikeessa, mä aina kuvittelen että mitähän se tuokin yrittää jos joku mies juttelee tai sanoo etes muutaman sanasen. (oon siis nainen)

Vierailija
10/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat miehille! T. Nainen :D

Vierailija
11/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää miehet jotka ovat mulle töykeitä etten vain luule että ne yrittää iskeä.

Vierailija
12/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset sitten ovat ilmaisseet sen, että kuvittelevat sinun flirttailevan? Mä juttelen mielelläni tuntemattomien miestenkin kanssa ja saatan heittää läppää ja jopa kaksimielisyyksiä, jos sattuu olemaan hyvä tyyppi. En ota tuota flirttinä vaan ihan normaalina keskusteluna. 

Vierailija
13/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:05"]

Samat sanat miehille! T. Nainen :D

[/quote]

Toki toimii myös toisinpäin!

Vierailija
14/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä raukka edes tiedä mitä tarkoittaa flirtti,  sillä ja iskemisellä ei ole mitään tekemistä keskenään.

Jos olisit katsonut muutama vuosi sitten Hjalliksen ja Tarja Halos-haastattelun tietäisit mitä on flirtti, kukaan ei kuvittelekaan että nuo kaksi yrittäisivät iskeä toisensa, kummatkin vain taitavat flirtin.

Vierailija
15/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule ainakaan mulle puhumaan, en tykkää höpötellä vieraiden ihmisten kanssa (en miesten enkä naisten). En kuvittele että yrität iskeä mutta ahdistaa muuten vaan. Jos olen jossain yksin niin haluan olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan