Mitä ajattelet, jos jollakulla on yli 200 ihmisen puhelinnumeroa puhelimessaan?
Ja 99% niistä on "kavereita". Minkälainen ihminen on kyseessä?
Kommentit (18)
Ajattelen, että on sosiaalinen ihminen ja todennäköisesti ekstrovertti.
Mietin että miten määrittelee käsitteen kaveri.
Häh, no on mulla nyt varmaan tuplasti tuo. En poista puhelimestani vanhoja numeroita, siellä on kaikki, jotka olen tallentanut.
Tavallinen? Ei nuori, eikä vanha. On opiskelukaveria, lapsuudenkaveria, harrastuskaveria ja työkaveria sekä kumppanin kavereita jne.
Mulla on ehkä 30 numeroa nykyisessä puhelimessa, ja niistäkin osa Telian mukana automaattisesti tulleita eri palvelunumeroja. Työpuhelimessa taas 1000 :D
työpuhelimessa tuo ei ole edes paljon
Mulla näyttää olevan 399, 25v työelämän ja kolmen melkein aikuisen lapsen jälkeen. Siellä on kavereita, työkavereita, ex-työkavereita, lasten kavereiden vanhempia, niitä lasten kavereita, lasten valmentajia, naapureita jne. Mikä tuossa on niin kauheaa on?
Silloin joskus, kun sama SIM kortti kulki puhelimesta seuraavaan, oli siihen kertynyt koko kännykkäajan yhteystiedot siihen asti, eli paljon numeroita. Sitten piti päivittää uuteen simmiin ja siihenhän ne katosi. Nykyään arkea, että simmi pitää aina muutaman vuoden välein päivittää, niin numerot menee aina siinä kohta uusiksi, kun ei niitä jaksa kirjoitella uuteen puhelimeen kuin tärkeimmät.
En mitään. Mistä minä sen edes tietäisin? Katsoin uteliaisuuttani, montako itselläni on, ja privapuhelimessa näyttää olevan 61. Työpuhelimessa 154, mutta se on tietysti eri asia.
Esim. 1 uusi puh/kk on 12/a ja 240kpl 20ssa vuodessa.
Tai 20 kpl koulu, työ, harrastus, yhdistys, suku, .. Eri
Jaa-a. Riippuu kenen numeroita ne on. Kavereista olisin kade.
Itselläni on alle 15 numeroa. Se on aika surullista.
Mulla on 2015, mutta siellä on kaikki numerot, ihan ensimmäisestä kännykäsätäni lähtien, joten tosi paljon varmasti sellaisia, jotka ei oo enää kyseisillä ihmisillä enää edes käytössä.
Jos jollakin on 200 "kaverin" numeroa, niin kyse ei tietenkään oo mistään läheisistä kavereista, tuskin suurimpaan osaan on useinkaan yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2015, mutta siellä on kaikki numerot, ihan ensimmäisestä kännykäsätäni lähtien, joten tosi paljon varmasti sellaisia, jotka ei oo enää kyseisillä ihmisillä enää edes käytössä.
Jos jollakin on 200 "kaverin" numeroa, niin kyse ei tietenkään oo mistään läheisistä kavereista, tuskin suurimpaan osaan on useinkaan yhteydessä.
Eiku 215 :'D
jos puhelimen omistaa mies ja numerot on kaikki naisten, niin sonnien sonni!!!!
En ajattele asiasta mitään, eikä ole koskaan tullut mieleen selvitellä montako numeroa kenelläkin on kännykässä. En teidä montako itsellänikään on.
Piti oikein tarkistaa ja 203 oli luku. Noista kyllä suurinosa taitaa olla työhön liittyviä. Osasta ei ole mitään hajua, mihin (firmaan/asiaan) ne edes liittyvät.
Jos ois yli 200 botin puhelinnumeroa, tai yrityksen, tai palvelun, epäilisin, että kyseessä ei ole yksityishenkilön puhelin, vaan kyse on työpuhelimesta.
Hyvin verkostoitunut