Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun erektio ei lopu laukeamiseen.

Vierailija
13.12.2014 |

En ymmärrä niitä, jotka väittävät, että erektio lerpahtaa laukeamisen ja siemensyöksyn jälkeen. Tämähän on aika yleinen väite. Kun teinipoikana harrastin itsetyydytystä, minulla ei koskaan löystynyt siemensyöksyn jälkeen. Minun piti vatkata itseni orgasmiin useita kertoja, ennen kuin jorma väsähti.

Kun sitten löysin tyttöystävän, tilanne oli sama. Yksi orgasmi ja yksi ejakulaatio ei aiheuttanut mitään. Kanki oli edelleen kuin terästä. Paras seksisessio kesti kolme ja puoli tuntia yhdeltä seisottamalta, ja laukesin sen aikana useita kertoja.

Iän myötä tilanne on  muuttunut, joskus kolmekymppisenä aloin löystyä jo ensimmäisen orkun jälkeen, mutta siihen asti yhdynnässä seisokki jatkui ja jatkui orgasmista toiseen ja yhdynnät olivat pitkäkestoisia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tyttöystävällesi!

Vierailija
4/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
5/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies voi myös jatkaa orgasmin jälkeen yhdyntää. Kätevää jos ei ole itse vielä saanut. Tykkään siis eniten penisorgasmeista, onnistuisi se toki muutenkin. Tämän ansiosta saan joka yhdynnässä, viimeistään miehen jälkeen.

Vierailija
6/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemusten mukaan aika harvalla noin mutta on niitä muitakin.

Vierailija
7/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöystävä-parkaa. Mä en ikinä jaksaisi kolmen ja puolen tunnin sessioita, johan siinä kuluis paikat puhki.

Vierailija
8/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehellä on noin käyttäytyvä penis :P
Välillä on aika uuvuttavaa harrastaa pitkään seksiä, vaikka kumpikin nautimme. Mies monesti on sanonut ettei tarvitse uusintaa vaikka kanki edelleen kovana onkin, mutta jotenkin itseä se häiritsee ja haluan "uuvuttaa" sen lepoasentoon jotta olis varmasti tyytyväinen.
Tätä vähän lisähankaloittaa se, että itse saan yhdynnässä orgasmin todella helposti.

Vierailija
9/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Jatka vemputtamista

Vierailija
10/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmiö on nuorten miesten keskuudessa yleisempää kuin annetaan ymmärtää. Nuori mies voi jyystää ja survoa lähes loputtomiin. Välillä vain lasti pois, ja sitten taas työntelemään rautakangen koko mahdilla.

Vierailija
11/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahaa. Tervekätinen mies ei naista kaipaa

Vierailija
12/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 09:50"]

Buahahaa. Tervekätinen mies ei naista kaipaa

[/quote]

Runkkari!

Vierailija
13/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella pojalla voi  olla niin kova teräskanki, että sillä voi hakata nauloja lankkuun. Kokeiltu on ja toimii.

Vierailija
14/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:58"]

Nuorella pojalla voi  olla niin kova teräskanki, että sillä voi hakata nauloja lankkuun. Kokeiltu on ja toimii.

[/quote]

Teräskyrpä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi