Miten pukeudutte yleensä töihin? Entä miten lapsenne pukeutuu kouluun/lukioon ym. oppilaitokseen?
Ja minkä ikäiset lapset? Pieni kysely illan ratoksi.
Kommentit (27)
Töihin, toimistoon, puen semmoiset rennot mutta siistit vaatteet. Farkut ja siisti neule tai rento mekko sukkiksien kanssa. Meillä ei ole mitään pukukoodia, eli saa pukeutua miten tykkää. Lapsi on eskarilainen, käyttää joka päivä mekkoa ja sukkahousuja koska tykkää niistä eniten.
Itsellä farkut tai suorat housut, lyhythihainen t-paita, villatakki tai vetoketjullinen pusakka, mukavat kävelykengät.
Tyttö farkut/ trikoot, t-paita ja joku pusakka tai neule tai mekko (amk), tennarit.
Poika duunarin vaatteet ja turvakengät (amis).
Töihin farkut ja neule tms siisti paita tai arkimekko ja sukkahousut. Toimistotyötä ja asiakastapaamisia.
Siistit farkut tai suorat housut laitan yleensä töihin, jakun kanssa. 16v poika myös usein farkut tai collarit jos urheilua tai ihan muuten vaan. Paidat vaihtelee paljonkin.
Töihin laitan farkut ja hupparin. Lapsia ei onneksi ole.
Töihin stretch-housut, neonkeltainen takki ja kumisaappaat. Lapsi ei ole vielä koulussa.
Viimeiset puolitoista vuotta oon tohin pukeutunut ihan samoin kuin noi teinit kouluunsa: verkkarit ja huppari. Jos tästä nyt alkaa toimistolle könyämään jatkossa, varmaan suorat housut ja siistimpi paita/neule.
Töihin: farkut ja neule enimmäkseen. Tai pitkä neule / neulemekko ja legginsit / sukkahousut. Meillä on töissä niin viileää, että tykkään käyttää neuleita.
Teinillä (17v) on harvoin farkut. Useimmiten jotkut siistimmästä päästä olevat juoksutrikoot tai neuloshousut ja joku neule, trikoopaita tai collari. Jalassa joko pitkät tennissukat tai villasukat ja tennarit. On urheilulukiolainen, joten pukeutuu vähän sen mukaisesti. Aamutreeneihin menee vieläkin urheilullisemmin, mutta vaihtaa treenin jälkeen vähän siistimpää päälle.
Työpaikka "tarjoaa" työvaatteet,hoitoala. Lapsia ei ole.
Ihan sama, oon ollut etätöissä kohta kaksi vuotta.
Neuletakki, mekko ja korkokengät. Ysiluokkalaisella yleensä farkut ja joku huppari tai siistimpi paita.
Mulla on töissä suorat housut, kauluspaita tai joku muu siisti yläosa, jalassa loaferit tai korkkarit. Jos asiakastapaamisia niin jakkupuku useimmiten kynähameella.
Yläkoululaiset lapset pukeutuvat koulupukuun.
Asumme Briteissä ja olen töissä rahoitusalalla jossa pukeutumissäännöt on tosi aika konservatiivisetz
Työvaatteet riippuu paljon päivästä, jos olen kotona etätöissä ja on vaan tiimin sisäisiä palavereja, saatan olla hupparissa. Jos taas on asiakaspalaveri, vaihdan yläosaan jotain asiallista esim. mukavan jakun tai kauluspaidan, laitan näyttävämmät korvikset ja huulipunaa.
Konttorille mennessä puen usein mekon ja sukkikset tai suorat housut ja siistin paidan. Meillä voi olla hupparissa ja joku on sitten puku päällä, kun on asiakastapaamisia, itse jotain siltä väliltä.
Teinitytär menee usein kouluun farkuissa ja neuleessa tai kauluspaidassa. Kuulostaa vähän tylsältä, mutta pukeutuu itse asiassa ihan kivasti, aavistuksen persoonallisemmin ja trendikkäämmin kuin kaverinsa, mutta ei mitään ylilyöntiä.
Polvipituinen hame, sukkahousut, työasu (asiakaspalvelu). Lapset ala-asteella, pukeutuminen aika vaihtelevaa. Sääkin vaikuttaa jonkun verran.
Normaalit toimistotyöläisen vaatteet, siisti paita ja siistit mustat farkut. Tytär pukeutuu ihan perus ikäisensä vaatteisiin, mustat leveälahkeiset housut ja huppari tms. päällä. Ikä 17 jos vielä täsmennän.
Töihin menen farkuissa ja t-paidassa, mutta vaihdan työpaikalla suojavaatteisiin. Poika menee lukioon verkkareissa ja t-paidassa/ hupparissa.
Työnantaja tarjoaa työasun, joten mun pitää vain katsoa, että on tarpeeksi lämpimät alusvaatteet sen asun alla. Kaupan ala.
Vaatteisiin, en liiku julkisesti alasti.
Yleensä toimistolla siniset pillifarkut, jakku tai muu siisti paita. 10v pojalla koulussa farkut tai verkkarit ja huppari, sen alla lyhythihainen t-paita.
En yleensä katso mitä 15-vuotias pukee päällensä.