Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän Perhe lehdessä julkkisvanhempien kuvia, työntävät lapsia rattaissa...

Vierailija
05.09.2006 |

tuli vaan mieleen, kun täällä joskus keskustellaan siitä minkä ikäistä " saa" vielä rattaissa kuljettaa... tuossa esim tehiksen noah wyle kuljettaa 4-vuotiasta ja ei toi björkin tyttökään näytä sen nuoremmalta... mutta ehkä se on julkkiksilta sallittavaa...=D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas mietin niitä kuvia katsellessani, että kun niillä kaikilla on se nanny, niin miten se sitten käytännössä menee. Eivätkö lapset kuitenkin kiinny ihan hirveästi siihen nannyyn? Ja toisinpäin. Itse luulen, että olisin tosi mustasukkainen nannylle...

Vierailija
2/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eivätkö lapset kuitenkin kiinny ihan hirveästi siihen nannyyn? Ja toisinpäin. Itse luulen, että olisin tosi mustasukkainen nannylle...

Sehän on täysin luonnollista, jos lapsi on kokopäivähoidossa vanhempien ollessa töissä. Eihän se ole sitäpaitsi äidin / isän ja lapsen välisestä rakkaudesta pois, jos lapsella on elämässään muitakin huolehtivia ja turvallisia aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tietenkin kiintyy hoitajiin, mutta tällainen nanny saattaa olla perheessä 24 h ja aivan vastasyntyneestä asti. Vastasyntynyt kiintyy hoitajaansa ja entäs jos se on 24 h joku muu kuin äiti?

Vierailija
4/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo siis tietenkin kiintyy hoitajiin, mutta tällainen nanny saattaa olla perheessä 24 h ja aivan vastasyntyneestä asti. Vastasyntynyt kiintyy hoitajaansa ja entäs jos se on 24 h joku muu kuin äiti?

Vierailija
5/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gwen Stefanilla sentään liina käytössä :)

Vierailija
6/6 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa peliä, mutta näin se menee. Toisaalta jos nyt suhteuttaa kaikkien maailman lasten tilanteeseen, niin kyllä näillä nannyjen hoivaamilla lapsilla on asiat verrattain hyvin.