Minkälainen oli viimeisin spontaani keskustelusi tuntemattoman kanssa?
Minulle rapussa poika sanoi että näyttää aika painavalta kaverilta (viittasi laatikkoon sylissäni). Totesin että on vähän ja että söisin mieluummin pizzaa kun kantaisin tätä (viittasin laatikkoon hänen sylissä). Suosittelen, totesi poika.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
En keskustele spontaanisti ihmisten kanssa. Mies antoi minulle taulun, jossa lukee "Täällä asuu ihmisvihaaja"
Tai vähän neuroepätyypillinen jos jurottaa hiljaa kun joku sanoo sinulle jotain.
Bussipysäkillä toissapäivänä naisen kanssa, jolla oli taapero vierellään ja vauva rattaissa. Sanoin että kun bussi tulee niin voisin auttaa taaperoa jos on okei että otan häntä kädestä. Nainen hyväksyi ja kiitti.
N, 65
Koirapuistossa vaihdettiin muutama sana koiristamme.
Olin autokorjaamossa odottamassa autoni huollon valmistumista. Sisään astui mies, joka tuli ostamaan talvirenkaita. Olimme kahdestaan odotushuoneessa. Naisena osasin suositella hänelle ja vaimon käyttämään perheen kakkosautoon sopivat talvirenkaat.
Teet syystöitä, joo, no niitä nyt riittääkin.
Keskustelin vierustoverini kanssa linja-autossa Yuval Noah Hararin kirjasta Homo Deus matkalla Poriin. Tarkemmin sanottuna kirjan luvusta 8, joka kertoo determinismistä.
Harmittavasti hän joutui jäämään kyydistä ennen Poria.
Koiranulkoiluttajien kanssa joskus jotain tyhjänpäiväistä.
Outo kysymys. Puhun joka paikassa vieraiden ihmisten kanssa melkein päivittäin. Tosin, olen asunut yli 10 v. ulkomailla niin siellähän se on tavallista käytöstä, unohdinkin tämän; Suomessa katsotaan kadun reunaan tai ojaan.
Puheet juroista ja puhumattomista suomalaisista ovat hyvin pitkälti puppua, juttelen usein vieraiden ihmisten kanssa jos siihen vain on tilaisuus. Viimeksi varmaan tällä viikolla kaupan kassan tms kanssa.
Keskustelin bussipysäkillä vanhemman rouvan kanssa kaupunkimme uudehkon sairaalan toimivuudesta.
En keskustele spontaanisti ihmisten kanssa. Mies antoi minulle taulun, jossa lukee "Täällä asuu ihmisvihaaja"