Onko 25-35 hyvä ikähaitari 25v miehelle kumppanin etsinnässä?
Kommentit (20)
Harvempi parikymppinen mies on kiinnostunut 35-vuotiaasta, siis varhaisessa keski-iässä olevasta naisesta.
Vaikea nähdä, että rupeaisin seurustelemaan itseäni 10v nuoremman pojan kanssa.
N35
Vierailija kirjoitti:
N35
Älähän nyt, puumailu on ollut jo jonkin aikaa suosiossa. Itse olisin halunnut juuri sinun ikäisesi naisen 25-vuotiaana mutta samoista syistä jäi saamatta. Ei ollut kyllä puumabuumiakaan silloin vielä.
Riippuu siitä haluatko lapsia. 35-vuotiaan kanssa tulee kiire.
Olen 34-vuotias ja minulla on 14-vuotias lapsi. Enpä usko, että olisit minulle sopivaa "poikaystävä" materiaalia. Toki osa minun ikäisistäni voi ollakin kiinnostunut noin nuorista miehistä.
Mä olin 34v kun löysin 24v miehen. Lapsikin saatiin.
Riippu ihmisestä. Toinen on ”eläkeläinen” jopa 20:lta, toinen ihan teini 30:lta. Itse tykkään nuoremmaista miehistä.
Ei 35v ole mikään puuma. Hyvinsäilynyt 50v nainen on puuma, joka kääntää kaikenikäisten miesten päät.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi parikymppinen mies on kiinnostunut 35-vuotiaasta, siis varhaisessa keski-iässä olevasta naisesta.
Yllättyisit.
Riippuu siitä jos tykkää maturesta? Itseäni ei koskaan ole vanhemmat rouvat kiinnostaneet, mutta makuasioista ei sovi kiistellä!
Vierailija kirjoitti:
N35
25-vuotias on kyllä ihan aikuinen mies eikä poika. Mutta älä huoli, tuskin 25-vuotiaskaan haluaisi olla alentuvasti suhtautuvan ja nenän varttaan pitkin katselevan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä jos tykkää maturesta? Itseäni ei koskaan ole vanhemmat rouvat kiinnostaneet, mutta makuasioista ei sovi kiistellä!
Siis onko 35 vuotias jo "vanhempi rouva"? Hahah
Pysy alle 30v. Sen jälkeen noihin tulee korjaamattomia vikoja
20-30 ois varmaan paras, ellet nimenomaisesti hae vanhempaa naista.