Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen erittäin komea uskoton Mersumies. Saa kysellä.

Vierailija
12.12.2014 |

Mitä haluatte tietää?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MB G 2014 ja MB SL 2012. AP

Vierailija
42/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin kirjoittaa tänne, että " olen kaunis, muodokas, rikas ja elegantti nainen, kysyttävää?" , ja saisin elää hetken haavemaailmassa kysymystenne siivillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:14"]

Ja aina vedän paljaalla. AP

[/quote]

Oikeaan vai vasempaan käteen?

Vierailija
44/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilös nykyajan rikkauden symboli ole Audi? Mersu on vanhojen pierujen penkillinen rollaattori.

Vierailija
45/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:09"]No tämäpäs nyt sattuikin! Enpä ole iltalenkillä tai kauppareissulla autoja katsellut, mutta fellow-eiralaisena tulen varmasti vilkaisemaan jos moista "pakettia" kulmilla näkyy. Sen verran pienestä alueesta kuitenkin on kyse, että jos AP on olemassa niin eiköhän törmää. Eli 35-40-vuotias. Omasta mielestään komea mies.Väittää ajavansa autoilla MB G 2014 ja MB SL 2012. Lähdössä Balille. 

Tule sitten meillekin kertomaan, miltä näyttää itseään hyvännäköisenä pitävä mies. Näen jo sieluni silmin sellaisen möhömahaisen miehen orastavan kaljuuntumisen saattelemana. :D

[/quote]

No minäpä tulen, jos vastaan tulee. Ainakin yhden typerän kusipään kanssa olen tuossa paikallisessa kerran hetken jutellut. Eikä ollut komea, autoista en tiedä. Voin sanoa, että näinä vuosina Eirassa harvoin olen yhtään komeaa tuon ikäistä nähnyt (vaikken kovin paljoa vilkuile koska seurustelen). Nuoria, alle 30v. urheilullisia kundeja pari. Ja noita epämiellyttäviä keski-ikäisiä, joilla käytöstavat hukassa. 

[/quote]

Vaikka jos jatkan vielä tuohon, niin en usko että AP on olemassa. Kuten sanottu, olisi vallan typerää tällaisessa julkisessa ketjussa kertoilla pettävänsä naistaan, ja antaa noinkin selvät speksit. Koko eteläinen Helsinki on todella pieni. Leikitään, että AP oikeasti olisi reaalihenkilö. Sellainen löytyisi heti nopeasti, tiedänpä vielä mistä päin Eiraa etsiskelisin. Puhumattakaan siitä, että jos ihminen lähtee vaikkapa Balille, hän mainitsee sellaisesta ohimennen lounasravintolassa, paikallisbaarissa, huoltoyhtiölleen tai kaupan kassalle. Täällä ei edellä mainituissa ole montaa vaihtoehtoa. 

Vierailija
46/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ihminen on syytön vasta kun toisin todistetaan. Eli jos nyt oletamme, AP, että olet varakkaan puoleinen, varattu ja hyvinmuodostunut mieshenkilö joka on ilmeisen tyytymätön seksuaaliseen elämäänsä puoliskonsa kanssa ja siksi on päättänyt katsella ruohon vehreyttä myös aidan toisella puolella, herää kysymys miksi kirjoittelet aiheesta tuntemattomien ihmisten kanssa netissä etkä ajele Mercedeksellä rakastajattaresi luo tai etsi sellaista? Jos sanot olevasi uskoton, sinulla varmasti olisi edes joku hoito jonka kanssa viesteillä eroottisesti illan kuluksi samalla kun toisella silmällä vilkuilet koska vaimo on laittanut iltapalan valmiiksi. 

Vierailija
47/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kateellinen. Itse olen onnellinen, mutta rahojeni ja ulkonäköni takia, vaan kun voin olla oma itseni ja toteuttaa toiveitani. Monet naiset saavat tosiaan laatuseuraa ja joskus mammonaakin. AP

Vierailija
48/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joudut maksamaan, vaikka olet hyvännäköinen? 

Vierailija
49/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna Mersut jää talliin ja lähden vaimoni kanssa Balille kuukaudeksi. Siellä en ole Mersumies ja kuukauden ajan uskollinen. AP

Vierailija
50/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan naisille ylimääräisestä omaisuudestani. Ihme kyllä niitä löytyy paljon, jotka rahasta nauttivat. Minä nautin naisista, en rahoistani. Mersuista tykkään, mutta voisin olla ilmankin.

Vierailija
51/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tämä hyvä ketjun alku siis jää tähän, ainakin kuukaudeksi. Jään kaipaamaan. Not.

Vierailija
52/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikähän tämä fantasia nyt saa loppua, ettei ap:n psyyke tämän enempää ota damagea. Lähdetään appiukon Audilla Alepaan hakemaan parit oluet, koska oma on takuuhuollossa (paskoja ne Auditkin näemmä). Jos joku (aivan sama minkälaisen kärryn omistaa) oikeasti pettäisi puolisoaan, sitten kertoisi netissä avoimesti keskustelussa jota ei deletoida täältä muutamaan vuoteen kahden autonsa mallit ja matkakohteen, on henkilö joko äärettömän tyhmä tai omaa lukutaidottomat tutut, sukulaiset, puolitutut, vaimon ja eukonkin sukulaiset. Tämä siis on turha provo. Mutta kiitos viihdykkeestä.   

Vierailija
53/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko AP vaihtoi rooliaan joksikin muuksi (todennäköisintä) ja keskittyy seuraavaan roolileikkiin, tai havaitsi että pienessä maassa ja Hkin kaltaisessa tuppukylässä ei edes vitsillä kantsi laitella nettiin ketjuja ja kertoilla itsestään. Sama se asuuko Eirassa, Punavuoressa, Ullanlinnassa vai Kaartinkaupungissa jos ajattelin puolitotuudella "harhauttaa" lukijoita. Yleensähän valehtelevat ihmisen kertovat OSAtotuuden muistaakseen valheen paremmin tai pysyäkseen paremmin roolissaan.

Vierailija
54/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä minään. Itse olen vähemmän komea mutta uskollinen persumies.

Vierailija
55/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihana!

Vierailija
56/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värisiä mersusi ovat?

Vierailija
57/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pokaat seurasi, käytkö kulmabaareissa vai yökerhoissa vai netistä?

Vierailija
58/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:03"]

Asun Eirassa. Mersulleni olin myös uskoton, kun mun anaalikaverilla on Audi. AP

[/quote]

Arvasinkin että olet homppelipoikii :)

Vierailija
59/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko anaalimiehiä??? Milloin sait viimeksi anaalia???

Vierailija
60/75 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimosi passaa sua?