Olen erittäin komea uskoton Mersumies. Saa kysellä.
Kommentit (75)
No tämäpäs nyt sattuikin! Enpä ole iltalenkillä tai kauppareissulla autoja katsellut, mutta fellow-eiralaisena tulen varmasti vilkaisemaan jos moista "pakettia" kulmilla näkyy. Sen verran pienestä alueesta kuitenkin on kyse, että jos AP on olemassa niin eiköhän törmää. Eli 35-40-vuotias. Omasta mielestään komea mies.Väittää ajavansa autoilla MB G 2014 ja MB SL 2012. Lähdössä Balille.
Leikitkö useinkin roolileikkejä palstalla?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4328514/ketju/leikin_roolileikkeja_palstalla_kysykaa/sivu/1
Ei niitä ns. Kauniita naisia kiinnosta joku joka toosassa itseään uittaneen rakkine, tai saati kosla. Tyhmänä pitävät. Voi sua reesu, kun ei välitä oma kultsis. Et sää itseäsi täällä halpana nakkina muuten tarjoaisi. Niin hauska juttu, et oli pakko vinkata sulle faktat.
Ahahahahahahaaa. Minä taas olen ruma, mutta uskollinen bemarinainen. :) Mitäs siihen sanot?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:43"]Miksi vaimosi passaa sua? [/quote] Vaimo tykkää tehdä ruokaa ja siivota.
[/quote]
Kun paljaalla pitkin kyliä painava äijä tuo kotiin taudit tippurista klamydiaan. Just. Jos kerrot olevasi tyhmä, ei puolisoasikaan voi kyllä kovin fiksuksi mainostaa.
Hmmm, mua ei kyl yhtään innosta joku mersumies, mersua en itelleni huolisi vaikka mikä olisi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:09"]No tämäpäs nyt sattuikin! Enpä ole iltalenkillä tai kauppareissulla autoja katsellut, mutta fellow-eiralaisena tulen varmasti vilkaisemaan jos moista "pakettia" kulmilla näkyy. Sen verran pienestä alueesta kuitenkin on kyse, että jos AP on olemassa niin eiköhän törmää. Eli 35-40-vuotias. Omasta mielestään komea mies.Väittää ajavansa autoilla MB G 2014 ja MB SL 2012. Lähdössä Balille.
Tule sitten meillekin kertomaan, miltä näyttää itseään hyvännäköisenä pitävä mies. Näen jo sieluni silmin sellaisen möhömahaisen miehen orastavan kaljuuntumisen saattelemana. :D
Minkä tuossa aloituksessa piti tehdä vaikutus?? Komea? Uskoton? Mersumies??
Ulkonäöllä ei ole merkitystä jos muuten on täysi idiootti. Autolla vielä vähemmän merkitystä. Mersu tuo mun mieleen vain 60+ lippalakkisedät;) Sori, ei kostu noilla spekseillä...
Että miksi kirjoitit Mersumiehen isolla? Onko se ikään kuin sun Nimi?
Miks mua pierettää niin helvetisti?
Miksi mersumiehet on paskimpia kuskeja? Aina kun joku tötöilee liikenteessä niin että oikeen hätkähtää niin mersumieshän siellä. Ei osaa peruuttaa, näyttää vilkkua, ajaa keskiviivassa kiinni, ajaa 80n rajoituksessa ohi mutta matelee 100n rajoituksessa 90, matelee valoihin, ei pysähdy suojatien eteen, tulee parkkipaikalta ihan keskellä kaistaa. Vai onko vaan kaikilla kusipäillä mersu? Tai luulo, ettei liikennesäännöt koske mersuja? Tai eikö ne osaa liikennesääntöjä? Kiinnostaa, miksi ne on pellejä?
No en tosiaan ole niin komea, helvetin rikas.
AP
No jos olet helvetin rikas niin et sitten varmaan ole mun mies, huh!
Ootko meidän naapuri joka ei koskaan tervehdi vaan haukkuu (siis vuh vuh) kun tulee vastaan?
28 vuotta vanhalla 600t ajetulla mannemersullaan pullisteleva Kyösti voi tukkia turpansa ja häipyä.