Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa mennä jouluksi anoppilaan :(

Vierailija
12.12.2014 |

Miehen mielipide on järkkymätön siinä, että pitää mennä taas kerran anoppilaan jouluksi. Kaiken huipuksi hän haluaa mennä sinne jo melkein viikko ennen joulua ja tulla vasta vuodenvaihteen jälkeen takaisin kotiin. Joudun siis taas vierashuoneeseen kökkimään ja laskemaan päivien kulumista. Jouluaattona syödään tuttuun tapaan eineslaatikoita ja eineslisukkeita - kaikki suoraan valmisrasioista. Tai sitten pitää syödä hänen epähygieenisesti valmistettuja epäesteettisiä virityksiään, kun appikin on aina tottunut anopin antimiin, joten en tietenkään voi auttaa missään ja tehdä parempaa kotitekoista itse. Kuuseen viritetään vanhat rumat muovihelyt ja aattona katsotaan jotain mäkihyppyä tms. ja anoppi murjottaa omassa huoneessaan. Ahistaa!!!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ap sinun omat vanhempasi?

Minun mieheni voisi olla viikkotolkulla MINUN vanhemmillani.
Itse en tykkää olla pitkiä aikoja toisten nurkissa ja riesana. Vaikka se lapsuudenkotini onkin. Minulla on oma koti, jossa saan olla niin kuin tahdon.

Vierailija
2/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kirjoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu porvoossa on ihan oma lukunsa sinänsä.

Vierailija
4/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin!

Vierailija
5/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin.

Vierailija
6/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen tuommoinen lassukka? Älä mene. Keksi jotain muuta, jotain josta pidät.

Vierailija
8/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mikään pakko ole mennä.

Vierailija
9/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:42"]

Ei sinne mikään pakko ole mennä.

[/quote]

Mutta anopin on pakko päästä poikansa luo.

Katso tuo toinen anoppi-joulu-keskustelu :)

Vierailija
10/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa wt-anoppi, otan osaa ap

Vierailija
11/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Anna miehen mennä.

Vierailija
12/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viikkoa anoppilassa! Kuka tätä nyt uskoisi. 

Jos minulla olisi tuollainen tilanne, pakkaisin laukun täyteen ihania kirjoja sekä läppärin. Lukisin ja tutkisin netin maailmoja. Tietysti sen lisäksi että osallistuisin puuhailuun perheen kanssa. 

Vierailija
13/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas alistettu. En olisi miehen kanssa, joka vaatisi viettämään koko vuoden parhaan juhlan ja talven ainoan loman kokonaan anoppilassa. Kai sinullakin on parisuhteessa jotakin sanavaltaa?

Vierailija
14/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten taatusti menisi vastoin tahtoani. Enkä muuten mennyt männä vuosinakaan. Jos siitä joku veti herneen nekkuun ni se on voi voi.
Mun joulu, minä päätän. Helppoa!

Vierailija
15/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:44"]

Onpa wt-anoppi, otan osaa ap

[/quote]

Hän on todellakin wt, mutta sellainen vanhan koulukunnan maalais-wt. Jouluruoat on valmistavaraa noin 95%:sesti ja loput 5% ovat epämääräisiä ylisuolattuja mössöjä. Anoppi itse tosiaan pääosin murjottaa huoneessaan ja tuijottaa televisiota. Lisäksi keskustelunaiheina ovat lähinnä sää ja sukulaisista sekä naapureista juoruaminen ja pahan puhuminen selän takana. Minä en puhu itse hänestä selän takana muualla pahaa paitsi täällä anonyymisti, kun niin ketuttaa mennä sinne taas aikaa tuhlaamaan. :( Joulu voisi olla ihana juhla, kun söisi oikeasti hyviä ruokia ja loisi miellyttävän tunnelman ja saisi olla oman perheen kanssa kotona. Jos/kun anoppilaan "joudun" taas, otan kyllä ison pinon kirjoja mukaan. T. Ap

Vierailija
16/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta MIKSI sun on PAKKO mennä anoppilaan? Mieskö sen yksin päättää? Mitä taphtuu, jos sanot, että et lähde, nyt ollaan kotona.

Vierailija
17/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuuna päivänä suostuisi. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää pakkosukuloida päiväkausia, puhumattakaan viikoista! Ei herraisä ei.

Vierailija
18/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin kauan pitää olla? Asuuko ne todella kaukana? En tykkäis itekkään. Oikeesti karmeeta. Toivottavasti saatte sovittua että olisitte vähemmän aikaa.
Mikä ehdotus se nyt on että laita mies yksin sinne. Pitäiskö ap:n viettää joulu ilman miestään. Typerä ratkasu.

Vierailija
19/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos viettäisitte tämän joulun omien vanhempiesi luona tai sitten ihan kotonanne. Anoppilaan voisitte poiketa kahville esim. tapaninpäivänä.

Minä en ikinä suostuisi tuohon, mitä miehesi on suunnitellut. 

Vierailija
20/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten menis. Jäisin kotiin ja tekisin oloni mahdollisimman mukavaksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme