Miestä ahdistaa liian nopea eteneminen
Jos mies kertoo et häntä alko ahistaa liian nopee etenemistahti tapailussa ja et tarvii ottaa takapakkia, mut haluu olla kuitenkin yhteydessä vielä niin.... pitäskö tää nyt tulkita silleen et soronoo, ei kiinnosta enää mitenkään ja mun on turha odottaa häneltä enää mitään viestiä ja mun on myös turha pistää hälle enää mitään viestiä. Kuitenkin sano et haluaa ol yhteyksissä mut onko tuo vaan et sanoo muuten vaan, tai sit siinä mielessä et voin mä joskus kuukauden päästä kattoo et olisitko vielä kiinnostunut. Nyt on menny 4 päivää niin ettei oo kuulunu. Kuinka kauan odotan vai jatkanko menoa jo?
Kommentit (9)
No mitä tarkoittaa nopea eteneminen tässä tapauksessa?
Itse naisena lopetan tapailun välittömästi, jos ensimmäisten kuukausien aikana toinen osapuoli alkaa puhua häistä ja yhteenmuutosta.
Mutta jos te olette olleet jo vaikka vuoden-puolitoista yhdessä…
Siis tapailette vielä, ei ole sovittu seurustelusta? Sanot että tottakai, olet kiinnostunut hänestä mutta ymmärrät tarpeen. Ehkä on ollut liian aikaista tavata vain häntä, joten menet treffeille muiden miesten kanssa tässä samalla.
Ja en siis kannusta häsläämään useamman miehen kanssa samanaikaisesti. On kuitenkin täysin normaalia "kahvitella" useamman kanssa ja sitten alat seurustelemaan sen kanssa jolla ensimmäisenä natsaa.
Yleensä jos miehellä hieno kämppä, alkaa naiset hyvin pian puhuun yhteenmuutosta.
Liian nopea eteneminen tapailusta seurusteluun? Haluaa tapailla edelleen muitakin?
Itse en jäisi odottelemaan. Oma fiilis lopahtaa aika äkkiä, jos mies ei ole yhtä innostunut mitä itse on. Sinuna unohtaisin ja siirtyisin eteenpäin. Kaveri voisin toki olla, mutta ei mitään muuta eikä varsinkaan mitään vakavaa.
🇺🇦🇮🇱
Se ei ole kiinnostunut susta. Ei siinä sen enempää tartte asiaa pähkäillä eikä ylianalysoida. Kun mies on kiinnostunut naisesta ja on todella ihastunut, niin ei se silloin jahkaile ja pähkäile seurustelun aloittamista. Paitsi ehkä siinä tapauksessa, jos kotoa löytyy jo ennestään emäntä.
Kommentoin nyt tähän tälleen yleisesti: joo tiedostan et täs ollaan ihan tapailun alkumetreillä ja hän saa kyllä perääntyä ihan vapaasti. Mä annan hänen olla ja jos muutaman päivän sisällä kuuluu vielä ni katon sitte. Voi olla et ei vaan syttynyt ihan yhtä paljon musta kun mä hänestä.
He is just not that into you. Haluaa hoitaa sut takapenkilla pan on tarpeeksi. Liiku eteenpäin.