Pentukoira kakkaa, kun on hätänsä tehnyt niin kääntyy samantien ja syö kakkansa
Kommentit (25)
Opeta pennulle sana- jätä.
Tähän löytyy netistä ohje miten opettaa, sit kehotat pentua jättämään kakan sen teon jälkeen.
Siskon ja äitini koira teki samaa pentuna :S
Se on sisäistänyt pienestä asti kierrättämisen. Tästä on hyvä jatkaa.
Voi olla ihan vitamiinin puutosta, laittaisin kyllä vaikka merileväjauhetta ruuan sekaan.
joku puutostila tai sitten vain pennun höperyyttä, siksi: käy eläinlääkärillä pennun kanssa
Voi olla joku ruuansulatusongelma. Kakan sekaan jää sulamattoman ruuan ainesosia, jotka eivät näy ihmisen silmään mutta koira haistaa. Kokeile vaihtaa ruokaa.
Esim vilja allergiat on tosi yleisiä koirilla.
Hyi hel......... on niin ihanaa pusutella sitten koiran kanssa.
Häiriintynyt eläin tai kohtelu onko se raiskattu ?? Parasta lopettaa se kärsii .
Hyi yäk.
Mä haaveilin joskus koirasta, mutta…
Ole nopeampi mitä pentu ja kerää se jätös pois ennen kuin ehtii syödä sen. Monesti pennut tekevät tuota ja yleensä se jää kasvun myötä pois.
Ääliöt ottaneet joukolla koiranpentuja koronan aikana, toinen toistaan typerämpiä kysymyksiä satelee päivittäin.
Koirat on niin tyhmiä, ihmisillä tai kissoilla ei tulisi mieleenkään syödä omia jätöksiä eikä muidenkaan.
Treenaa reaktioitasi niin ehdit popsia kakat itse.
https://tekniikanmaailma.fi/miksi-koirat-syovat-omaa-kakkaansa-uuden-tu…
.. koska kakkaa on tarjolla..
Rääkättyjä elukoita. Ja lapsia. Eläin rääkätyt lehmät myös kun ei ole vettä ei ruokaa tuoretta ne syö ulostetta ja oksentaa. Ne on sairaita jo siinä vaiheessa . Sellaisiakin löydetty että lehmät on mahaan asti ulosteessa ja mätänee eikä vettä ja seassa on kasvanut ihmisen lapsia jotka ei opi puhumaan enää kun löydetään .
Aika moni koira syö omat ja toisten kakat jos saa. Ei ne ihmisiä ole, eikä niillä hygieniäpassia ole
Olen kuullut paljon tästä positiivisesta vahvistamisesta.
HETI kakan jälkeen nami kuonon eteen, ohjaat pennun jatkamaan matkaa, ja kun kakka on vähän kauempana, kehut ja annat namin.
Ja toistat joka kerta.
Koiraihmiset: menikö oikein?
T. Kissaihminen joka haaveilee joskus koirasta