Naiset, mitä olette mieltä Leonardo DiCaprion naisista
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6801125/Incredible-graph-shows…
Mitä ajatuksia tämä naiset teissä herättää että mies vaan vanhenee mutta naiste pysyvät nuorina, osa jopa teineinä kun seurustelu alkaa ja katkaisee suhteen viimeistään kun nainen täyttää 25v vaikka itse on jo kohta 50v?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa. Onkohan taustalla joku trauma.
Oiskohan joutunut nuorena nättinä poikanan jonkun aikuisemman naisen hyväksikäyttämäksi?
Eikös ne tytöt kypsy paljon poikia nopeammin? Ainakin monessa muussa yhteydessä jo 17 vuotiaita tyttöjä pidetään ihan aikuisena. Ja toisaalta nelikymppisiä miehiä ihan yleisesti pidetään lapsellisina.
Mun mielestä ihan fine nuo yli 20v, mutta teinit voisi jättää rauhaan sentään.
Homopalstoilla on tiedetty jo pitkään, että DiCaprio on homo. Hän on asunut yhden toisen näyttelijän kanssa yhdessä jo pitkään. En ikinä muista tämän näyttelijän nimeä, mutta hän oli lapsena elokuvassa, jossa pääosassa oli Harrison Ford ja elokuva käsitteli amishien yhteisössä tapahtunutta murhaa. Ura ei lähtenyt liikkeelle, mutta DiCaprio on järkännyt hänelle töitä, esim. Inceptionissa.
Ahaa, googletin, hän on hyvin ilmiselvästi homo. Ymmärrän miksei tule kaapista, mutta ehkä julkisuuskuvaa kannattaisi päivittää, nuo nuoret supermallit kainalossa antaa vähän huonon kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne tytöt kypsy paljon poikia nopeammin? Ainakin monessa muussa yhteydessä jo 17 vuotiaita tyttöjä pidetään ihan aikuisena. Ja toisaalta nelikymppisiä miehiä ihan yleisesti pidetään lapsellisina.
Eivät kypsy. Tämä on myytti, joka on keksitty sitä varten, että voidaan oikeuttaa nuorien tyttöjen hyväksikäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Homopalstoilla on tiedetty jo pitkään, että DiCaprio on homo. Hän on asunut yhden toisen näyttelijän kanssa yhdessä jo pitkään. En ikinä muista tämän näyttelijän nimeä, mutta hän oli lapsena elokuvassa, jossa pääosassa oli Harrison Ford ja elokuva käsitteli amishien yhteisössä tapahtunutta murhaa. Ura ei lähtenyt liikkeelle, mutta DiCaprio on järkännyt hänelle töitä, esim. Inceptionissa.
Lu.kas Ha.as
Tämä paska filtteri ei hyväksynyt tuon näyttelijän L.H. nimeä
Leonardo on sankari joten jotain etuja suotakoon hänelle, vaikka ne vähän vahinkoa saattavat aiheuttaakkin. Kun ei ole omia lapsia niin helpompi hyväksyä tuo toiminta.
T. N44
Kuuntelin podcastin, jossa Leo oli vieraana. Todella älykäs mies. Vaikutti introvertilta ja on todella yksityinen ihminen. Veikkaan, että hän varmaan sitoutuu kohta, jos haluaa vielä perheen. Tajuaa ehkä sen, että isäksi tuleminen 60-vuotiaana ei kannata enää. Tai sitten hän ei halua lapsia ikinä. Onhan tuo nyt hassua deittailla itseään 20 vuotta nuorempia, koska mitä yhteistä yli 40-vuotiaalla on niin nuorten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jokainen nainen uskoo ja toivoo olevansa se spesiaalitapaus jonka kanssa Leo vihdoinkin asettuu pitkään parisuhteeseen tai avioliittoon. Sitä tuskin tapahtuu.
Win-win tilanne kaikille. Leo saa nuorta ja nättiä seuraa ja nuoret naiset saavat julkisuutta ja ehkä uusia hienoja työtilaisuuksia.
Onhan siitä joskus ollut juttua että Leo tykkäisi miehistä ja nuoret naiset ovat vaan kulissia.
Eikös Clooneykin ollut possun kanssa asuva poikamies viisikymppiseksi asti (lukuunottamatta nuoruuden avioliittoa?) ja sitten löysi sen oikean. Eli aina on toivoa että ehkä juuri sinä olet se spesiaalitapaus ;)
Vierailija kirjoitti:
Turvamiehet tuovat Leolle naiset ja hän panee heitä kuulokkeet korvillaan.
Lähde, Tuplakääkpodcast
Oliko vieläpä "kakkoseen" tuon huhun mukaan? Nainen asettuu valmiiksi ja ukko sitten jossain vaiheessa saapuu taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jokainen nainen uskoo ja toivoo olevansa se spesiaalitapaus jonka kanssa Leo vihdoinkin asettuu pitkään parisuhteeseen tai avioliittoon. Sitä tuskin tapahtuu.
Win-win tilanne kaikille. Leo saa nuorta ja nättiä seuraa ja nuoret naiset saavat julkisuutta ja ehkä uusia hienoja työtilaisuuksia.
Onhan siitä joskus ollut juttua että Leo tykkäisi miehistä ja nuoret naiset ovat vaan kulissia.
Eikös Clooneykin ollut possun kanssa asuva poikamies viisikymppiseksi asti (lukuunottamatta nuoruuden avioliittoa?) ja sitten löysi sen oikean. Eli aina on toivoa että ehkä juuri sinä olet se spesiaalitapaus ;)
Clooney sanoi yhdessä podcastissä, että oli ajatellut olevansa ikuinen poikamies, kunnes tapasi vaimonsa. Oli kuulemma ensimmäinen nainen, joka oikeasti oikeasti vei jalat alta ja tuntui kun olisi ollut kotonaan hänen kanssaan. Sitten vuoden päästä naimisiin ja pian lapset tulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lu.kas Ha.as
Oikeasti? Tiedän tämän näyttelijän, ei iso stara kuin Leo, mutta olen nähnyt hänen töitään. Seuraan jonkun verran hollywood-juoruja mutta silti mulla on mennyt ohi nämä Leo-juorut, olen lukenut vain vaihtuvista mallityttöystävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan joutunut nuorena nättinä poikanan jonkun aikuisemman naisen hyväksikäyttämäksi?
Lapsinäyttelijät kohtaa Hollywoodissa ihan kauheita ihmisiä ja usein omat vanhemmat sulkevat silmät totuudelta ja ajattelevat mieluummin menestystä ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kamalaa. Naiset touhuavat mitä lystäävät ja valitsevat kumppaninsa 17-28v välillä, jonka jälkeen valta siirtyy miehille kun ulkonäkö rupsahtaa. Ei kukaan pakota näitä parikymppisiä Leon kanssa olemaan, ihan itse sitä haluavat.
Kumma juttu, että yleisesti ihannoidaan mediassa kuinka puumailu on upeaa ja voimaannuttavaa. 50v+ naiset saavat metsästää ja voimaantua nuorista miehistä, mutta miesten osalta tämä on tietysti väärin ja kuvottavaa.
Vanhemmalle naiselle se on saavutus saada nuori komea mies, joten tottakai se on voimaannuttavaa ja pitää hyväksyä. Menestyneet rikkaat komeat miehet harrastaa ikäsyrjintää, kun ottavat yleensä nuorempia naisia ja vaihtavat nuorempaan kun ikää tulee liikaa (esim. Leon 25v maksimi tyttöystävälle).
Mitäs ne nuoret naiset harrastavat, kun oma ikäluokka ei kelpaa vaan valitaan se rikas, menestynyt julkkis joka on 50v? Taitaa olla gold-digger kyseessä joka kerta. Haluavat statusta ja helppoa elämää, kun kuvittelevat pääsevänsä rikkaisiin naimisiin, vaikka todellisuudessa olevat vain hetken huumaa. Huomiokaa myös, että kyseessä on Leon tyttöYSTÄVÄT, ei vaimot.
Näin naisena nään sen vaan viisautena, että hankkii rikkaan miehen jonka rahoilla elää luksuselämää ja matkustella ympäri maailmaa sen sijaan, että niskalimassa hankkisi ensin yliopistokoulutuksen ja sitten uraputken. Paljon helpommallakin saavuttaa sen mun unelma goalin. Ei mua haittaa jos joku mua golddiggerinä pitää, voin anonyymisti myöntää että sellainen olen ja pidän sitä viisautena.
Ehei, huorasinä olet. ✋🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kamalaa. Naiset touhuavat mitä lystäävät ja valitsevat kumppaninsa 17-28v välillä, jonka jälkeen valta siirtyy miehille kun ulkonäkö rupsahtaa. Ei kukaan pakota näitä parikymppisiä Leon kanssa olemaan, ihan itse sitä haluavat.
Kumma juttu, että yleisesti ihannoidaan mediassa kuinka puumailu on upeaa ja voimaannuttavaa. 50v+ naiset saavat metsästää ja voimaantua nuorista miehistä, mutta miesten osalta tämä on tietysti väärin ja kuvottavaa.
Vanhemmalle naiselle se on saavutus saada nuori komea mies, joten tottakai se on voimaannuttavaa ja pitää hyväksyä. Menestyneet rikkaat komeat miehet harrastaa ikäsyrjintää, kun ottavat yleensä nuorempia naisia ja vaihtavat nuorempaan kun ikää tulee liikaa (esim. Leon 25v maksimi tyttöystävälle).
Mitäs ne nuoret naiset harrastavat, kun oma ikäluokka ei kelpaa vaan valitaan se rikas, menestynyt julkkis joka on 50v? Taitaa olla gold-digger kyseessä joka kerta. Haluavat statusta ja helppoa elämää, kun kuvittelevat pääsevänsä rikkaisiin naimisiin, vaikka todellisuudessa olevat vain hetken huumaa. Huomiokaa myös, että kyseessä on Leon tyttöYSTÄVÄT, ei vaimot.
Näin naisena nään sen vaan viisautena, että hankkii rikkaan miehen jonka rahoilla elää luksuselämää ja matkustella ympäri maailmaa sen sijaan, että niskalimassa hankkisi ensin yliopistokoulutuksen ja sitten uraputken. Paljon helpommallakin saavuttaa sen mun unelma goalin. Ei mua haittaa jos joku mua golddiggerinä pitää, voin anonyymisti myöntää että sellainen olen ja pidän sitä viisautena.
Ehei, huorasinä olet. ✋🏻
Ilkeästi sanottu toisesta. Etkö voisi asiaa vihjata mitenkään nätimmin haukkumatta toista?
Hyi Leo