Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt, että mietin kuolemaa

Vierailija
14.10.2021 |

Elämässä ei ole mitään iloa, mokailen vaan enkä kuulu mihinkään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että jaksaisin käydä töissä, mutta näköjään arvioin väärin.

Vierailija
2/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin. Olen sinkkuaikanani tavannut 3 miestä, joiden kanssa olisin halunnut jotain enemmän. Kukaan heistä ei halunnut minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :(

Vierailija
4/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa kriisipuhelimeen!

Vierailija
5/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
6/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin samaa, mutta se johtuu meidän päättäjistä jotka edesauttaa koronan leviämistä sen sijaan että koittaisivat estää sen leviämistä. Loppuu tässä jaksaminen tämmösessä pas kassa. En vaan enää jaksa.

Vierailija
7/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulut ja mokailut kuuluu elämään! Tulee itekkin mokailtua niin paljon ja kauheasti väärinymmärryksiä, mitkä hävettää suunnattomasti jonkin aikaa, mutta kohta niille osaa nauraa kun muistaa, ettei elämä ole nii vakavaa.... 😊 Ja ne kasvattaa... Vaikka saman mokan saattaa tehdä useamman kerran... Ehkä joskus oppii😄 Tsemppiä, itse ostin lankakerän ja aloin sukkia tekemään. Siinäkin mokailee, mutta vitsi että tulee hyvä mieli, kun ensimmäinen sukka on melkein valmis.

Vierailija
8/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä itse koskaan soittanut sinne? Saanko arvata: et ole? Se on vähän kuin soittaisi joulupukin kuumaan linjaan - yhtä tyhjän kanssa loppujen lopuksi. Ei siellä kukaan sinua konkreettisesti pelasta.

Vierailija
9/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuulut ja mokailut kuuluu elämään! Tulee itekkin mokailtua niin paljon ja kauheasti väärinymmärryksiä, mitkä hävettää suunnattomasti jonkin aikaa, mutta kohta niille osaa nauraa kun muistaa, ettei elämä ole nii vakavaa.... 😊 Ja ne kasvattaa... Vaikka saman mokan saattaa tehdä useamman kerran... Ehkä joskus oppii😄 Tsemppiä, itse ostin lankakerän ja aloin sukkia tekemään. Siinäkin mokailee, mutta vitsi että tulee hyvä mieli, kun ensimmäinen sukka on melkein valmis.

Ei tullut hyvä mieli, kun villasukasta tuli liian pieni. Kauhea vaiva ja lankaa meni hukkaan. En onnistu missään :(

Ap

Vierailija
10/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä itse koskaan soittanut sinne? Saanko arvata: et ole? Se on vähän kuin soittaisi joulupukin kuumaan linjaan - yhtä tyhjän kanssa loppujen lopuksi. Ei siellä kukaan sinua konkreettisesti pelasta.

Soitin teininä johonkin auttavaan puhelimeen, kun lintsasin jatkuvasti koulusta (väsytti jo silloin). Puhelimessa vaan todettiin reippaalla äänensävyllä, ettei huolta, kaikkihan me joskus ollaan pois koulusta tai töistä! Ja siinäpä se apu sitten olikin :D

Ap

Vierailija
11/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin teininä johonkin auttavaan puhelimeen, kun lintsasin jatkuvasti koulusta (väsytti jo silloin). Puhelimessa vaan todettiin reippaalla äänensävyllä, ettei huolta, kaikkihan me joskus ollaan pois koulusta tai töistä! Ja siinäpä se apu sitten olikin :D

Ap

Järkyttävää ”auttamista”. Tuo on malliesimerkki toisen pahan olon vähättelystä ja pienentämisestä.

Vierailija
12/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Järkyttävää ”auttamista”. Tuo on malliesimerkki toisen pahan olon vähättelystä ja pienentämisestä.

Muistan vielä kuinka keräsin rohkeutta tuon puhelun soittamiseen viikkokaupalla. Ajatuksena oli, että nyt hankin itselleni apua.. Kävin myös joskus etsimässä terveyskeskuksessa psykologia, löysin huoneen, mutta en tiennyt miten sinne varataan aika.

Ap

Vierailija
13/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut hyvä mieli, kun villasukasta tuli liian pieni. Kauhea vaiva ja lankaa meni hukkaan. En onnistu missään :(

Ap

Purat ja neulot isomman. Ruikuttelu on NIIN häviäjän hommaa.

Vierailija
14/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tee sille yhtä pieni pari ja anna ne jollekulle lahjaksi 😊 Kerrot myös lintsauksesta koulusta, minulla on ollut aikanaan sama juttu. Siitä kierteestä oli vaikea päässä pois ja yhä vaikeammalta kouluun meno tuntui. Ihme että valmistuin. Olen tuntenut siitä huonoa omatuntoa ja epäilen sitä syyksi itselleni, miksen tavallaan ole päässyt jatkamaan eteenpäin elämässäni niinkään henkisesti, että olisin ylpeä itsestäni, vaikka töissä olen ahkera, vanhat ajat kummittelee ja ja mokat ovat tuntuneet niin pahalta. Toivotan kauheasti sinulle tsemppiä, se vie aikaa, mutta itse alan jo oppimaan tosiaan, etten ota enää niin vakavasti asioita ja keskityn pieniin iloisiin asioihin elämässä.

Minultakin epäonnistui tuo sukka, piti tulla miehelleni, mutta siitä tuli liian pieni. Teen siis itselleni 😄

Vierailija
15/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja?

Vierailija
16/16 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeitä löytyy jotain ajanvietettä elokuvat, pelit, some. Varaa lääkäriin aika.