Olen parisuhteessa mutta sinkutan viikonloput.
Kolmetoista vuotta suhteessa. Työ vie mehut. Joten sinkutan viikonloput. Olen sanonut vaimolle, että perjantaisin kello 16 ja maanantain kello 16 välillä minulle ei saa puhua.
Teen mitä haluan. Jätän korvat töihin.
Kommentit (9)
mitä se vaimo tekee sillä aikaa, saksettaa?
Teen samaa, mutta olen se vaimonpuoli. Mies huolehtii kodista ja lapsista kaikki viikonloput. Itse tapaan kavereita, harrastan tai käyn pienellä kylpylälomalla.
Olemme molemmat kokopäivätyössä ja koska miehen työpäivä alkaa jo kello 7, joudun minä viemään asmuidin lapset hoitoon. Mies pääsee aikaisemmin töistä, hakee lapset, käy kapassa ja tekee iltaruuan.
Ihan sama,ei kulu meille täällä! On sinun ja vaimosia asia!
Mun exä teki myös noin. Minä olin lasten kanssa kotona ja hän sinkutti itsensä ulos perheestä.
Jos hän olisi kohdellut minua inhimillisesti niin ehkä eroa ei olisi tullut. Koin kuitenkin että minulla ei ollut edes ihmisarvoa.
Mä taas olen parisuhteessa, mutta se toinen osapuoli ei tiedä sitä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen parisuhteessa, mutta se toinen osapuoli ei tiedä sitä 🤭
Tämä!
Kysymys ap::lle ja vastaajalle numero 3: Miksi olette hankkineet lapsia? Miksi olette parisuhteessa ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ap::lle ja vastaajalle numero 3: Miksi olette hankkineet lapsia? Miksi olette parisuhteessa ylipäätään?
Olen lapsirakas. Olen viikolla lasten kanssa iltaisin saman verran kuin mieskin ja lisäksi minä huolehdin heidät päiväkotiin joka aamu. Vastaaja numero 3
Taidan lähteä tuohon itsekin.