Onko mitään säälittävämpää kuin mies-feministi?
Naurattevia selkärangattomia kynnysmattoja ja mielistelijöitä kaikki. Feministi mies = suurin turn off miehessä, ja sanon tämän itse feministinä.
Miehessä pitää olla vähän särmää ja teräviä kulmia, ja pitää osata pistää naiset paikoilleen omilla mielipiteillään.
N23
Kommentit (16)
On toki. Esimerkiksi sinä kuulostat itse paljon säälittävämmältä.
Todella reppanoita, kuin kuohittuja eläimiä. Menisivät leikkaukseen ja hommaisivat römpsän.
Onko miesfeministi sellainen, joka vaatii sukupuolineutraalia asevelvollisuutta?
#Tahdon2015 (sotilasvala)
Ainakin jos liikkuu naisporukoissa jotka kohtelevat häntä paskasti kun on mies ja ajattelevat kaikki miehethän ovat pahoja. Ei kenenkään tarvitse ottaa toisten miesten syntejä niskaansa :(
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:02"]
Olet ymmärtänyt feminismin väärin. Ja kyllä, säälittävämpiä on olemassa. Esim. lassukat ja naiseksi tekeytyvä ap.
[/quote] Myös minä tunnistin ap:n lassukaksi heti. Ja sana säälittävä on kyllä aika kuvaava heistä.
Olet ymmärtänyt feminismin väärin. Ja kyllä, säälittävämpiä on olemassa. Esim. lassukat ja naiseksi tekeytyvä ap.
[/quote]
Lassukkakortti käytetty, ainakin maskulisti- ja miesasiamieskortit käyttämättä.
Pelimies.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:59"]
Naurattevia selkärangattomia kynnysmattoja ja mielistelijöitä kaikki. Feministi mies = suurin turn off miehessä, ja sanon tämän itse feministinä.
Miehessä pitää olla vähän särmää ja teräviä kulmia, ja pitää osata pistää naiset paikoilleen omilla mielipiteillään.
N23
[/quote] Sinun kaltaisesi naiseksi tekeytyvä mies, joka pyrkii saamaan ihmisoikeudet pois naisilta. Täällä jo moni on alkanut tunnistaa nämä sun aloittamasi ketjut.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:29"]
[/quote]
Pelimies.
[/quote] Entäs nämä miesvihaajakortit, joita sä täällä jatkuvasti jakelet?
Lassukkaa, lassukkaa, lälläläläl lassukkaa! Lassukkaa, lassukkaa, lälläläläl lassukkaa! Lassukkaa, lassukkaa, lälläläläl lassukkaa! Lassukkaa, lassukkaa, lälläläläl lassukkaa!
T: Femi
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:29"]
[/quote]
Pelimies.
[/quote] Entäs nämä miesvihaajakortit, joita sä täällä jatkuvasti jakelet?
[/quote]
Se on tallessa ja käytetään aivan ylivoimaisena loppupelin valttina. Odotahan!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:59"]
N23
[/quote]
Säälittäviä, luulevat saavansa pimpulia joltain kapakalalta. Ei edes lapsenpuutteessa kärvistelevä lesbo anna tällaiselle sukupuolen petturille!
Vierailija kirjoitti:
N23
Miksi sitten väitätte aivan muuta jos mies kysyy samaa asiaa?