Raiskaus-roolileikki
Ollaan aika kinky seurusteleva pari. Ollaan tehty enemmänkin juttuja, jossa haetaan antaumiseni rajoja. Olen siis se joka halua alistua ja nainen, kumppanini on mies. Tykkään hyvinkin rajuista otteista, piiskauksesta yms. Saa tulla mustelmia ja kipu on jopa suotavaa tiettyyn rajaan saakka. Luotan partneriini sataprosenttisesti. Hän kiihottuu minun kiihottumisestani eikä koskaan haluaisi loukata rajojani ja leikkien välissä ja jälkeen hukuttaa minut hellittelyihin, pitää minua hellästi hyvänä ja lähellään.
Nyt siis olisi tarkoitus toteuttaa tällainen hyvinkin selkeä roolileikki. Emme asu yhdessä, mutta hänellä on avain luokseni. Olemme sopineet, että hän tulee joskus aamulla (tarkkaa aikaa en saanut), minulla pitää olla päällä vaatteet jotka saavat mennä rikki ja minun pitää mennä yläkertaan selvittämään pyykkejä yms kuunnellen musiikkia kuulokkeilla… Olen antanut hänelle luvan tehdä mitä mieleensä pälkähtää ja minun ”ei:ni” eivät saa pidätellä häntä. Meillä on sovittuna ehdoton lopeta ja ”hidasta” sanat.
Kertokaa muut kokemuksianne vastaavasta leikistä. Käyn jo ihan kuumana ajatellessani huomista….
Kommentit (11)
Kysymyshän on kuin luotu minulle. :D Minulla on siis useampi FWB-tyttö, joiden kanssa toteutan samaa fantasiaa. Kokemukset ovat ainoastaan positiivisia. :) Muutamalla kerralla olen joutunut hellittämään otetta ja hidastamaan, mutta ikinä ei ole tarvinnut lopettaa ja astua kauemmas tytöstä. Hyvin usein r-a-i-s-k-a-u-s on tapahtunut suihkussa. Tyttö yrittää rimpuilla pakoon, mutta ei pääse. Olen antanut joko seinää vasten tai sitten lattialla. Välillä tulee leikittyä julkista suihkua, joten tytöllä on silloin uimapuku ja hän huutaa normaalia enemmän apua ja anelee lopettamista. Yksi FWB-tyttö on naimisissa, joten hänet on tullut r-a-i-s-k-a-t-t-u-a yhdessä hänen aviomiehensä kanssa. Se on erittäin erillainen kokemus, kun hänen miehensä nauttii siitä, kun panen hänen vaimoaan.
Ehdottomasti tärkeintä tässä hommassa on kommunikointi ennen r-a-i-s-k-a-u-s-t-a. Molempien pitää tietää, niin omat, kuin myös toisen rajat. Painostaminen on väärin. Tämän fantasian toteutus täytyy joka kerta sopia yhdessä toista kunnioittaen. Mies24
Kiitos kokemuksiesi jakamisesta M24. Kiva kun löytyy joku jonka kanssa voi toteuttaa turvallisessa ympäristössä fantasiansa
. Ja kyllä, kommunikointi on ihan ensisijaisen tärkeää. Se on asia josta tykkään ihan ehdottomasti tällaisissa kinky-suhteissa, joita minulla on ollut vain kaksi. Mutta molemmissa on ollut erittäin turvallinen ja avoin henki heti alusta. Ja varovaisesti on aina lähdetty tunnustelemaan rajoja. Nyt olen löytänyt sen loppuelämäni kumppanin, jonka kanssa voin olla aivan kokonaan oma itseni ja hän saa vihdoinkin tutkia sitä omaa kinky-puoltaan. Tällaisessa suhteessa saa heittäytyä ja tutkiskella itseään ja suhdettaan ja seksuaalisuuttaan ja kaikkea rakastaen ja luottaen. Ihan parasta.
En itse kykenisi vastaavaan missään ”kevytsuhteessa”, mutta onneksi toisilleen löytyy niitäkin puolin ja toisin! Eli teet hyvää ”työtä” M24 :).
Ap
Tää oli teininä yhen exän lempparifantasioita ja mukavahan sitä oli toteutella.
Kun luottamus on kohdallaan ja rajat on kummallekin selvät niin eipä muuta kuin menoksi. Pitäkäähän hauskaa!
Tuo on ihan kiinnostava idea ja kiihottavakin. Raiskaus taas on mielestäni todella paha asia, johon seksi ei liity. Teidän kohdallanne ilmeisesti ihan tästä ei ole kyse. Jos on, niin en pidä ideasta.
Tällaista höpöä tällä kertaa.
Saako sinuun tatuoida aktin jälkeen tekstin
"r a i s k a t t u j a h a k a t t u"?
Moni saattaa käsittää tuon sanan r a i s k a u s negatiivisesti.
Mutta on kyllä tosi asia että moni nainen fantasioi että heidät otetaan väkisin. Minunkin vaimo on sanonut että häntä kiihottaa tosi paljon kun joskus herää siihen että tungen k y r p ä ä hänen sisäänsä.
Hänelle se on roolileikki että hänet otetaan väkisin kun hän nukkuu.
Jamites se nainen saa sitten orgasminsa? Jälkeenpäinkö?
Vierailija kirjoitti:
Ihan milloin rva haluaa. Toteutan toiveenne haluamallanne tavalla.
Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan milloin rva haluaa. Toteutan toiveenne haluamallanne tavalla.
Muuta kysyttävää?
Mieluiten ennen sekä jälkeen!
Kun nyt ei tule muiden kokemuksia, niin kysynpä ihan uteliaisuuttani, että mistä tuo miinuspeukku? Ei niin että se minua liikauttaisi, mutta ehkä sen takana on joku mielenkiintoinen ajatus tai näkökulma….
Ap