En ole onnellinen suhteessani ja tiedän ettei tää ole sitä mitä haluan loppuelämän
Mutta en usko että mun kannattaa lähes 30v miehenä enää erota ja alkaa etsimään uutta suhdetta. Kaiken uudelleen alottaminen lähtöruudusta tuntuu liian isolta riskiltä, kun nykyinen deittimaailma on ilmeisesti yhtä dystopiaa. Lisäksi en tahtoisi kohdata sitä tosiasiaa, että joutuisin todennäköisesti deittaamaan naisia joilla on jo lapsia.
Tuntuu vain, että mä tuhlaan elämääni väärän ihmisen kanssa, kun ei meillä oo juuri yhteisiä mielenkiinnonkohteitakaan ja seksielämäkin on ihan kuollut.
M29
Kommentit (22)
Ethän sä lapsia saa nykyisenkään kanssa, jos seksiä ei ole.
Parempi erota 29-vuotiaana kuin elää kämppiksinä ja erota 39-vuotiaana.
Miksi ihmeessä sä jatkat suhteessa jossa et ole onnellinen. Parempi sitä yksin on olla kuin ahdistavassa olotilassa toisen ihmisen kanssa. Mistä ihmeestä sinä muka tiedät ettet löydä sopivaa kumppania. Nyt sieltä itsesäälistä ylös ja elämässä eteenpäin, hopi hopi.
Jos haluat elää hengenheimolaisesi kanssa niin ainoa vaihtoehtosi on ryhtyä homoksi. Naisilla ja miehillä on erilaiset mielenkiinnon kohteet. Lisäksi naisia ei ole luotu s eksiorjiksi. Jos yhteistyönne pelaa saatat saada tämän naisen kanssa lapsia, mutta parempaa tuskin tulet saamaan. Näin se vaan menee bro.
Ei kannattaisi viljellä tuota psykoosia mistään villeistä sekseistä ja siitä, että naisia kiinnostaisi miehen urpot harrastukset. Yhteistyökykyinen ja -halukas nainen on hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi vaikka siementää purkkiin ja ojentaa sen naiselle niin tulee lapsia.
Mutta naisen ei välttämättä kannata suostua minkäänlaiseen yhteistyöhön miehen kanssa. Esimerkiksi siksi, mitä ap sanoo. Jos nainen on ihminen eikä pillu ja koira, niin mies masentuu. Tällaiselle pohjalle perheen rakentaminen on katastrofi. Miehen täytyy olla onnellinen ilman jatkuvaa naisen huomiota ja seksipalveluksia. Jos ei onnaa niin miestä ei ole tarkoitettu lisääntymään naisen kanssa.
Parempi yksin kuin suomalaisen naisen kanssa. Tosin kyllä täältä löytyy ulkomaalaisiakin, mutta heille ei kelpaa mikään feministinyhverö tai muu epämies.
Vierailija kirjoitti:
Seksillä viitataan nykykielessä seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja toisen kehon masturbaatiovälineenä käyttämiseen. Ihan niinkuin eläimetkin, ihminen hedelmöittyy kertalaakista vaikka 10v selibaatin jälkeen
29v pojan kannattaa vaihtaa uuteen, tuossa iässä alle kolmannes miehistä on naimisissa.
Kokeneena miehenä saat vielä parikymppisen pimun.
On oikeasti onnellisia pareja ja jos haluat sellaisen suhteen niin oikeasti rohkaisen yrittämään. Toki nykyisen kumppanin kanssa kannattaa ensin puhua ja yrittää korjata asiat, jos mahdollista. Sitä paitsi monella 29-vuotiaalla naisella ei ole vielä lapsia + miksi et voi deittailla vaikka 25-vuotiaita, joilla vielä epätodennäköisemmin on lapsia. Toivoa on!
Provo tai ei, niin älä kuitenkaan pidä sihdetta koko elämänä, vaan työ, opislelut, ystävät jne. ovat tärkeä osa elämää.
Jospa vaikka aikuistuisit ja opettelisit olemaan ensin itseksesi. Sen jälkeen sinulla saattaisi olla jotain annettavaakin parisuhteeseen. Nythän mietitkin vain itseäsi, ja toimit pelosta käsin. Takerrut, et ole itsenäinen, roikut siinä tyytymiskumppanissasi kuin lapsi äidissä ja olet onneton.
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti onnellisia pareja ja jos haluat sellaisen suhteen niin oikeasti rohkaisen yrittämään. Toki nykyisen kumppanin kanssa kannattaa ensin puhua ja yrittää korjata asiat, jos mahdollista. Sitä paitsi monella 29-vuotiaalla naisella ei ole vielä lapsia + miksi et voi deittailla vaikka 25-vuotiaita, joilla vielä epätodennäköisemmin on lapsia. Toivoa on!
En kai mä nyt kolmekymppisenä mitään 25-vuotiaita ala deittailla, nuoremmista puhumattakaan. Tuskin nuoret naiset edes sylkevät mun suuntaan. Mikäli siis nykyinen suhde tulee päätökseen
Ap
Miksi et voisi deittailla (vaikka) 25-vuotiaita? 4 vuoden ikäero ei kai ole niin paha. Toki jos koet ettet ole tarpeeksi viehättävä siihen, niin se on ikävää. Itsetuntoa voi onneksi kohottaa ja itsearvostusta harjoittaa. Kyllä 25 veet voi hyvin katsella kolmekymppisiä miehiä.
Tämä on aina jotenkin niin surullista, että on vielä tuon ikäisiä ihmisiä, jotka viihtyvät niin huonosti itsensä kanssa että jäävät mieluummin huonoon suhteeseen kuin viettävät aikaa itsensä kanssa.
Mä sanoisin, että eroa ja ole avoin kaikille ja kaikelle eron jälkeen sen jälkeen kun olet ensin tutustunut itseesi hyvin. Mä en olis koskaan voinut olla miehen kanssa jolla lapsia ja nyt itse ihastunut kovasti mieheen, joka ei halua olla mun kanssa (ilmeisesti) kun mulla lapsia. Loppujen lopuksi jos tämä mun mies antaisi edes mahdollisuuden voisi huomata että rakkaus voisi kaiken jaksaa ja kestää.
Älä jää huonooon suhteeseen!
30-vuotias on tosi nuori, ja varsinkaan miehellä ei ole vielä kiirettä perheen kanssa. Kaikilla 30-vuotiaalla naisillakaan ei vielä ole lasta, ensisynnyttäjien keski-ikä taisi olla yli tuon..
0/5 mutta kyllhän tämänkin joku näköjään otti tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina jotenkin niin surullista, että on vielä tuon ikäisiä ihmisiä, jotka viihtyvät niin huonosti itsensä kanssa että jäävät mieluummin huonoon suhteeseen kuin viettävät aikaa itsensä kanssa.
Tämä! Mutta moni vanhempikin on vaan väkisin toisemän kanssa eikä tunne itseään lainkaan. Jotenkin surullista!
En nyt ihan ymmärrä, että miksi vaihtoehto olisi vain siihen jääminen tai uuteen suhteeseen hyppääminen?
Elämä jatkuu myös ihan sinkkunakin.
Mitä tänne uikuttaa. Ota tai jätä. 😝😝😝