Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 sektiota tehty, uskaltaako enää kolmatta raskautta?

Vierailija
12.12.2014 |

Sehän on automaattisesti sektio sitten, mutta kestääkö kroppa?? Edellisten sektioiden välillä oli 2 vuotta. Nyt lapset siis 1 ja 3v ja minulla ikää jo niin paljon, että kolmatta pitäisi yrittää heti, jos vielä uskaltaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty kolme eivätkä kieltäneet seuraavaa mahdollista..lapset kohta 5v , 3v ja 1,5v..mut toipuminen oli selkeästi hitainta nuorimmasta..ja yhdelle tuttavalle on tehty kuusi sektiota seitsemän vuoden aikana mut siihen ei minusta ois :-)

Vierailija
2/6 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selkeästi mietityttää sinua. Menepä lääkärille puhumaan, hän tietää paremmin kuin me täällä. Oon kyllä kuullu monia joille on tehty enemmän kuin 5 sektiota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kysymään joltain gynekologilta, ota mukaan vastaanotolle leikkauskertomukset. Kovin yksilöllistä on se, miten kahdesti leikattu kohtu kestää raskauden aiheuttaman venyttymisen. Jos tokassa sektiossa on jo nähty, että kohdun seinämä on ohut, tai arpikudosta ja kiinnikeitä on ollut paljon, uutta raskautta ei välttämättä enää suositella. Tosin tästä olisi ehkä sinulle jo sairaalassa mainittukin.

Vierailija
4/6 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin silloin synnärillä sanottiin, että voi tehdä kolmannen. Siis toisen sektion jälkeen. Sehän riippuu aivan siitä kohdusta, että miten ohentunut se on.
Tunnen naisen jolle sanottiin ekan sektion jälkeen, että kannattaa odottaa ainakin pari vuotta ennen seuraavaa. Odottivat 4v. Ja toisessa raskaudessa kohtu repesi silti. Onneksi äiti ja vauva pelastui, kohtu kyllä jouduttiin äidiltä poistamaan.

Vierailija
5/6 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme sektiota alle neljässä vuodessa ja yhtä raskautta olen vielä miettinyt.

Vierailija
6/6 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin,  että toisen lapsen jälkeen olisi sanottu, jos et saisi enempää tehdä. Eikös lääkäri kuitenkin käynyt juttusilla kanssasi sektion jälkeen? Ja jälkitarkastuksessakin todennäköisesti olet käynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan