Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana exälle

Vierailija
12.12.2014 |

Onko minulla velvollisuus kertoa raskaudesta exälle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:01"]Onko minulla velvollisuus kertoa raskaudesta exälle?
[/quote]

Vain jos aiot pitää lapsen. Mutta silloinkaan et voi kiristää tulevalla lapsella miestä. Ainoastaan ilmoittaa, että "tilanne on nyt tämä ja aion toimia näin, osallistu jos kiinnostaa."

Vierailija
2/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:01"]Onko minulla velvollisuus kertoa raskaudesta exälle? [/quote] Vain jos aiot pitää lapsen. Mutta silloinkaan et voi kiristää tulevalla lapsella miestä. Ainoastaan ilmoittaa, että "tilanne on nyt tämä ja aion toimia näin, osallistu jos kiinnostaa."

[/quote] Justo joo, eli mies saa valita. Eli miehen ei tarvitse ottaa vastuuta koko hommasta. Voi perkele sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti koska lapsen elämä tulee olemaan yhtä helvettiä jos vanhemmat eivät edes ole yhdessä.

Vierailija
4/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:01"]Onko minulla velvollisuus kertoa raskaudesta exälle?
[/quote]

Vain jos aiot pitää lapsen. Mutta silloinkaan et voi kiristää tulevalla lapsella miestä. Ainoastaan ilmoittaa, että "tilanne on nyt tämä ja aion toimia näin, osallistu jos kiinnostaa."
[/quote]

En haluaisi hänen osallistuvan.

Vierailija
5/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:06"]Tee abortti koska lapsen elämä tulee olemaan yhtä helvettiä jos vanhemmat eivät edes ole yhdessä.
[/quote]

Eeeeeeh. Kyllä ylsikin rakastava vanhempi voi kasvattaa lapsesta ihan kunnollisen.

Vierailija
6/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään velvollisuutta kertoa kenellekään mitään, edes sille lapselle.

Terveisin yksi, joka miettii missä vaiheessa sitä oikein pitäisi tehdä selväksi ettei sukupuu mene ihan niin kuin on kuviteltu...

Vierailija
7/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Itse kerroin exälle mutta hän ei halua olla missään tekemisissä koska pidän lapsen. Siispä kunnioitan hänen päätöstään ja kasvatan lapsen yksin. Mutta jos tulee vastaan kadulla niin syljen päin näköä koska mies on vastuuntunnoton itsekäs paska joka pani mua selvinpäin ilman kumia kun minä olin niin humalassa etten muista mitään.

Vierailija
8/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velvollisuutta kertoa.

Oma exäni taas kertoi "koko maailmalle" minun olevan raskaana jollekkin toiselle miehelle, ennen kuin tiesin itsekään olevani raskaana... Harmi ettei ollut mahdollisuutta tehdä aborttia koska raskaus oli jo sen verran pitkällä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän