Näin säästän 25000e vuodessa, tässä helpot vinkit
Mulle jää palkasta säästöön 1500e kuukaudessa ja lisäksi sijoitusasunnosta jää verojen ja kulujen jälkeen 500e kuussa.
Asunto on yksin miehen nimissä ja hän maksaa kaikki asumiskulut. Minä maksan kaupassa silloin kun käyn siellä yksin. Puhelin, netti ja lounas on luontoisetuina. Lapset on jo aikuisia, ostan heille silloin tällöin jotain tarpeellista.
Kommentit (17)
Makaan vain selälläni ja saan säästöön vähintäin 3.000 e/kk. Miehet on niin helppoja ja tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se puuttuva tonni?
Summa kasvaa korkoa vuoden mittaan.
Mä sain pistettyä säästötilille kymppitonnin kun pyysin vanhemmilta ennakkoperintöä. Helppoa. Köyhät on vaan älyllisesti niin laiskoja, että harvoin käyttää tota kikkaa.
Helppoahan se on säästää, kun miehesi maksaa ne laskut joihin menee enemmän rahaa kuin ruokiin ja puhelimet, netit... yritäppä säästää silloin kun maksat kaiken itse, etkä elä toisten varassa.
Mulle jää eläkkeestä saman verran säästöön joka kuukausi. Asun velattomassa ok-talossa yksin.
Mä vinkkaisin että hankkin toisenkin sijoitusasunnon, niin jää sitten 2000e säästöön kuukaudessa. Kannattaa myös pyytää kaikki kalliimmat hankinnat, kuten Monclearin toppatakit, lahjaksi.
Mullakin menee säästöön koko palkka kun en syö mitään ja asun sillan alla.
Vain persut säästävät sukanvarteen.
Hankala säästää 25000e kun tulot kuussa 600e.
Loistavia säästövinkkejä, kertakaikkiaan.
Eli ap ei säästä, vaan tienaa myymällä itseään.
Kiinnostaa minkälainen sijoitusasunto ap:lla on. Nettotuotto melko hyvä. Mietin juuri sellaisen hankintaa.
Tee vaan hitosti töitä (ole esim sairaanhoitaja tai vastaava kenelle riittää töitä 24/7 paskalla palkalla), mieluiten pari kolme työpaikkaa, et ehdi kuluttamaan mitään, kun vapaa-aikaa ei ole ja rahaa jää säästöön.
Näin säästät 30 tonnia joka vuosi: Katso autoliikkeestä 30 tonnia maksava auto. Käy koeajamassa se ja jätä sitten ostamatta. Tee näin kerran vuodessa.
Jos riittää pienempi säästö esim. 3650 euroa vuodessa, tee näin: Tee päätös tupakanpolton aloittamisesta, ja lupaa itsellesi polttaa aski päivässä. Heti sen jälkeen peru lupauksesi, niin sinulla ei mene 10 euroa päivässä tupakkaan. Vuoden kuluttua sinulla ei ole mennyt tupakkaan 3650 euroa.
Minäpä se säästin juuri yli puoli miljoonaa! Katsoin Etuovesta, että tuossapa olisi talo minun makuuni, mutta en ostanut! Nyt olen 587 tuhatta euroa rikkaampi kuin mitä jos olisin ostanut sen talon.
Oma vinkkini on, että tienaa yli 150ke bruttona vuodessa, niin pitäisi onnistua säästämään 2ke per kk