Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen viisikymppinen mies, enkä ole koskaan

Vierailija
11.12.2014 |

Ollut sängyssä kenenkään kanssa. Kukaan nainen ei huoli minua

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sohvalla..?

Vierailija
2/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"]Entäs sohvalla..?
[/quote]
En siis ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa, jos jäi epäselväksi ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane jotain huoraa. Ei se itse akti loppujen lopuksi niin ihmeellistä ole.

Terkkuja; romanttisia kuvitelmia elätellyt mies, joka "sai" hyvin vanhana ekaa kertaa. Kyllä se tunnepuoli siinä on tärkeämpi, vaikka sitä en ole itse kokenut kovinkaan hyvin. Tai sanotaan niin, että meidän kahden tunteet eivät kohdanneet täydellisesti.

Vierailija
4/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksullisissa? Kai siitä ilosta voi vaikka satasen maksaa? Netissä on kiva suomalainen sivusto, jossa näet kuvatkin etukäteen ja voit valita kivoimman tai parhaat arvostelut saaneen. Suomitytöt on parisataa tunti ja ulkolaiset satasen. Lyhyempää aikaa ei kannattane aluksi ottaa jos jännitys haittaa harrastustoimintaa.

Vierailija
5/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"]Entäs sohvalla..? [/quote] En siis ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa, jos jäi epäselväksi ap

[/quote]

Jos olet noin tosikko, niin en yhtään ihmettele jos ei kukaan ole antanut..

Vierailija
6/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:09"]Pane jotain huoraa. Ei se itse akti loppujen lopuksi niin ihmeellistä ole.

Terkkuja; romanttisia kuvitelmia elätellyt mies, joka "sai" hyvin vanhana ekaa kertaa. Kyllä se tunnepuoli siinä on tärkeämpi, vaikka sitä en ole itse kokenut kovinkaan hyvin. Tai sanotaan niin, että meidän kahden tunteet eivät kohdanneet täydellisesti.
[/quote]
En oikein innostu huorista.. Tuskin kukaan nainen minua enää huolii, kun olen näin vanha ja kokematon. Eikä ole ennekään huolinut ap

Vierailija
7/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa olet yrittänyt saada naisen? Liikutko paikoissa missä on naisia?

eikö jossain ollut tilasto , että 20% miehistä ei harrasta seksiä elämänsä aikana naisen tai miehen kanssa?

Vierailija
8/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna olla sitten. Jos pärjäät näin, niin mitä sitä sitten enempää ihmettelemään ja miettimään.

Vierailija
9/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:13"]Kuinka monta kertaa olet yrittänyt saada naisen? Liikutko paikoissa missä on naisia?

eikö jossain ollut tilasto , että 20% miehistä ei harrasta seksiä elämänsä aikana naisen tai miehen kanssa?
[/quote]
En vähään aikaan ole edes yrittänyt. Nuorempana kävin baareissa ja tanssilavoilla. Pientä kiinnostusta joskus naisten puolelta, mutta aika usein sain kylmästi pakit kun menin juttelemaan ap

Vierailija
10/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla on heikko itsetunto ja asenne ongelma. Tai oletko itse kovin kranttu? skoisin että löydät jonkun naisen, mikäli itse todella haluat. Sitä paitsi miksi jättäisit kokonaan kokematta seksin elämäsi aikana?

Vierailija
11/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:13"]Kuinka monta kertaa olet yrittänyt saada naisen? Liikutko paikoissa missä on naisia?   eikö jossain ollut tilasto , että 20% miehistä ei harrasta seksiä elämänsä aikana naisen tai miehen kanssa? [/quote] En vähään aikaan ole edes yrittänyt. Nuorempana kävin baareissa ja tanssilavoilla. Pientä kiinnostusta joskus naisten puolelta, mutta aika usein sain kylmästi pakit kun menin juttelemaan ap

[/quote]

Ehkä olet saanut lisää "charmia"  ei se kokeilu haittaa jos oikeasti haluat yrittää.... etsitkö seksiä vai seksiä parisuhteella?

Vierailija
12/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:13"]Kuinka monta kertaa olet yrittänyt saada naisen? Liikutko paikoissa missä on naisia?   eikö jossain ollut tilasto , että 20% miehistä ei harrasta seksiä elämänsä aikana naisen tai miehen kanssa? [/quote] En vähään aikaan ole edes yrittänyt. Nuorempana kävin baareissa ja tanssilavoilla. Pientä kiinnostusta joskus naisten puolelta, mutta aika usein sain kylmästi pakit kun menin juttelemaan ap

[/quote]

Ehkä olet saanut lisää "charmia"  ei se kokeilu haittaa jos oikeasti haluat yrittää.... etsitkö seksiä vai seksiä parisuhteella?
[/quote]
Ihan parisuhteen haluaisin. Nuorena vain olen seurustellut vähän aikaa. Sukulaisetkin muistuttelee, miten minulla ei ole vieläkään naista. Tosin suurinosa ei varmaan osaisi kuvitellakaan minua parisuhteessa. Olen niiden mielestä melkoinen luuseri ap

Vierailija
13/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tilanteesi on tuo? Oletko itse miten tietoinen, mitkä ovat syyt tilanteen taustalla? Onko sinulla kavereita jotka voisivat kertoa vähän vähemmän tylyn näkemyksensä tilanteestasi? Mitä ne sukulaiset sanovat selitykseksi?

Vierailija
14/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:09"]Pane jotain huoraa. Ei se itse akti loppujen lopuksi niin ihmeellistä ole. Terkkuja; romanttisia kuvitelmia elätellyt mies, joka "sai" hyvin vanhana ekaa kertaa. Kyllä se tunnepuoli siinä on tärkeämpi, vaikka sitä en ole itse kokenut kovinkaan hyvin. Tai sanotaan niin, että meidän kahden tunteet eivät kohdanneet täydellisesti. [/quote] En oikein innostu huorista.. Tuskin kukaan nainen minua enää huolii, kun olen näin vanha ja kokematon. Eikä ole ennekään huolinut ap

[/quote]

En minäkään ollut niistä innostunut, mutta näin jälkikäteen kun sanon se olisi ollut paras vaihtoehto päästä eteenpäin. Siis jos olisi ollut taitava ja ymmärtävä tapaus, en tiedä onko sellaisia. Mutta sillä voi ainakin hankkia kokemusta jos muuten ei ole, tai voihan se mennä pieleenkin. Mulle yksi yh antoi kokemusta, mut se meni pieleen suhdemielessä.

Vierailija
15/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:28"]No miksi tilanteesi on tuo? Oletko itse miten tietoinen, mitkä ovat syyt tilanteen taustalla? Onko sinulla kavereita jotka voisivat kertoa vähän vähemmän tylyn näkemyksensä tilanteestasi? Mitä ne sukulaiset sanovat selitykseksi?
[/quote]
Kavereita on, niillä perheet joten ei oikein ole aikaa nähdä heitä. Sukulaisiin ei ole kovin hyvät välit, enkä heidän kanssa jaksa riidellä. Yleensä he vain sanovat tähän tyyliin "taas se Jarkko tulee yksin juhliin. No taidat jäädä poikamieheksi. Eipä pahemmin ole naisia näkynyt." nimi muutettu. Yleensä vain huomaitetaa asiasta ja ei puhuta minulle sen jälkeen ap

Vierailija
16/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 35 -vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Miehet ei vain kiinnostu minusta. Meitä on kuulemma 5 prosenttia väestöstä. Myöhäistähän se tässä iässä on. 

Vierailija
17/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:20"]No minä olen 35 -vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Miehet ei vain kiinnostu minusta. Meitä on kuulemma 5 prosenttia väestöstä. Myöhäistähän se tässä iässä on. 
[/quote]

Voi että mua kiinnostaisi mennä sun kanssa sänkyyn ja olla sun ensimmäinen. Ihan oikeasti :-)
M30v

Vierailija
18/21 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:20"]No minä olen 35 -vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Miehet ei vain kiinnostu minusta. Meitä on kuulemma 5 prosenttia väestöstä. Myöhäistähän se tässä iässä on.  [/quote] Voi että mua kiinnostaisi mennä sun kanssa sänkyyn ja olla sun ensimmäinen. Ihan oikeasti :-) M30v

[/quote]

Se olisi varmasti elämäsi surkeinta seksiä. :D En osaisi tehdä mitään ja optimaalinen ikä oppimiselle on mennyt 20 vuotta sitten. :/

Vierailija
19/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:20"]

No minä olen 35 -vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Miehet ei vain kiinnostu minusta. Meitä on kuulemma 5 prosenttia väestöstä. Myöhäistähän se tässä iässä on. 

[/quote]

Eikö ole jotenkin julmaa kommentoida nainena noin, ketjussa on aloitusviestissä "kukaan nainen ei huoli minua", niin tulla sitten sanomaan että juu täällä kans yks nainen jota ei ole huolittu ja myöhäistä se tässä iässä on. Eli olet nainen jota ei kukaan mies ole huolinut etkä huolisi ap:takaan?

Sitä paitsi jos M30 itse tarjoutuisi sun ekaksi kerraksi, niin mitä väliä vaikka se olisi hänen elämänsä huonointa seksiä, ei varmaan ihmesuorituksia odottaisikaan. Miehille seksi on yleensä niin kuin pitsa, etkö ole kuullut, huonoimmillaankin ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä