Olisitko tyytyväinen, jos olisit 170 cm pitkä ja painaisit 70 kg?
Olisitko tyytyväinen? Mitkä omat mittasi nyt ovat?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Olisin, olen 170 cm pitkä ja olen painanut nuorempana pitkään n. 70 kg, välillä 5 kg vähemmän, välillä pari kiloa tuon yli. En ole hento, vaan roteva nainen, leveät hartiat, rintava, lantiokaan ei ole kapea jne. Kukaan ei ole haukkunut mua läskiksi tuossa painossa. Nykyään olen parikymmentä kiloa painavampi valitettavasti.
Siis entinen roteva on läski nykyään
Voisin olla tyytyväinen omalla kropanmuodolla. Oon 172/70 lihaksikas tiimalasi. Viiden kilon kiristys olisi suunnitteilla, sitten on hyvä.
Jos noilla mitoilla rasva kertyy esim mahaan tai lihasmassa on olematon niin olisi aivan eri asia, en olisi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin, olen 170 cm pitkä ja olen painanut nuorempana pitkään n. 70 kg, välillä 5 kg vähemmän, välillä pari kiloa tuon yli. En ole hento, vaan roteva nainen, leveät hartiat, rintava, lantiokaan ei ole kapea jne. Kukaan ei ole haukkunut mua läskiksi tuossa painossa. Nykyään olen parikymmentä kiloa painavampi valitettavasti.
Siis entinen roteva on läski nykyään
Tarkoitit varmaan kehopositiivinen.
Olen 170 cm ja painan 70 kg. Olen nainen ja tyytyväinen sekä olotilaani että kehonkoostumukseen. Harrastan painonnostoa, joten olen ehkä hoikemman näköinen kuin mitä kiloista voisi päätellä. Voin loistavasti, olen vahva ja voimakas.
Riippuu täysin kehon koostumuksesta. 170/70 on ok, jos mikään ei hylly. Olen 169/66 eli BMIn mukaan olen normaalipainoinen, mutta vaakani mukaan rasvaa on likaa ja lihaksia liian vähän. Tämän voin itsekin todeta jenkkakahvoistani. Haluaisin painaa 59 kg nyt 50+ iässä. Nuoruuspaino oli 49-52.
Vierailija kirjoitti:
En, sillä olisin nykyisiä mittojani lyhyempi ja painavampi.
Miksi kyselet? Oma olosihan on tärkeintä, ei muiden mielipiteet.
Vanha totuus: suomalaisen naisen olo muodostuu sen kautta mitä muut ajattelevat
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm ja painan 70 kg. Olen nainen ja tyytyväinen sekä olotilaani että kehonkoostumukseen. Harrastan painonnostoa, joten olen ehkä hoikemman näköinen kuin mitä kiloista voisi päätellä. Voin loistavasti, olen vahva ja voimakas.
Itselläkin sama harrastus, paino noussut vuodessa reilu 10 kiloa.
Olen 170 cm mutta painan 89kg ennen kilpailuja, harrastan voimanostoja, painia ja ukonkantoa
Siis mitä! Onko naiset seonneet. Mistä täällä puhutaan. Naisen ihannemitat ovat 99-63-91.
Miehiä vain arvioidaan pituuden ja painon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä normaalipainoinen naisena 15kg ylipainoinen.
Ettei kellään jää tällaista idioottimaista kuvaa, kuten tällä kirjoittajalla, niin mainitsen tämän: 170 cm pitkän painoindeksi 55-kiloisena on tasan 19. Yhden kilon alempana ollaan alipainon puolella. 70 kg:n painolla ei siis olla 15 kiloa ylipainoisia. Se on edelleen normaali paino, joskin skaalan yläpäässä eli ei ole pitkä matka ylipainoon tuosta.
Vastaus itse kysymykseen: en olisi täysin tyytyväinen, sillä haluan olla hoikka ja tuossa painossa sitä ei ole (vaikka on normaali paino). Olen itse 173 cm pitkä ja painan nyt 68 kiloa. Kokemukseni mukaan paras paino minulle on 63 kg. Toisaalta olisin tyytyväinen siitä, että tuo on kuitenkin normaali paino, ja hienosäätö on tuossa painossa vielä aika helppoa, jos sitä haluaa. Lisäksi vartalonmallista riippuen tuo voi olla jollekin ihannepaino. Muistelen, että joku kv. stara olisi suurinpiirtein noissa mitoissa ja älyttömän hyvännäköinen. En vaan muista kuka. Laitan uuden viestin, jos muistan. :D
Aa nyt muistin! Gemma Arterton, 170 cm, 68-69 kg (vaihtelee eri lähteissä). Olisin Gemmana HYYYYYVIN tyytyväinen. :)
Piti ihan mitata! 103-102-99 ei ihan missin mitat
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan mitata! 103-102-99 ei ihan missin mitat
Aika kapea lantio suomalaiselle persjalkaiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin sama harrastus, paino noussut vuodessa reilu 10 kiloa.
Oletko käynyt kehonkoostumusmittauksissa? Minulta on parin vuoden aikana lähtenyt rasvaa ja lihasten paino on kasvanut. Mittanauha antaa imartelevia lukemia, sillä olen parin viime vuoden aikana "tiivistynyt" hienosti.
En haluaisi olla noin isokokoinen nainen. Paino sinänsä Ok tuon pituiselle, jos ei ole enää nuori.
se olis melkein 10 cm lisää pituutta ja pari kiloa vähemmän painoa. No ottaisin.
En haluaisi olla noin isokokoinen.
Olen 170 cm ja 71 kg. Vielä muutama kilo saisi pudota raskauden jäljiltä mutta olen ihan tyytyväinen näinkin. 67 kg painoin ennen kuin aloin odottaa toista lasta, sitä painoa pidän tavoitteena mutta ei kyllä haittaa vaikka näyttää että tähän painoon jään.
En .Olen tuon pituinen, mutta 56 kg ja minulle sopiva