Treffit tänään, mutta ei olla sovittu aikaa
Mitä tehdä? Sovittu yhden miehen kanssa treffit tälle päivälle alku viikosta, mutta ei sovittu aikaa yhtään. Miehellä ei ole mun puhelin numeroa vaan ollaan juteltu facebookissa. Pistänkö viestiä että monelta nähään ja vaikka numeroni vai odotanko että hän laittaa viestiä? Todennäköisesti hän on töissä kuitenkin vielä.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:00"]
Oiskohan se mies varattu???
[/quote]
Mistä näin voi päätellä tämän perusteella? Ei kuitenkaan ole, tiedän yhteisien kaverien kautta..
Kyllä nyt taas olla jännän äärellä, mitä tilanteessa oikein voisi tehdä.
oon ollut pitkään parisuhteessa aikasemmin ja nää olisivat ekat treffit siis useampaan vuoteen. En muista miten nää hommat menee!:D ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:27"]
oon ollut pitkään parisuhteessa aikasemmin ja nää olisivat ekat treffit siis useampaan vuoteen. En muista miten nää hommat menee!:D ap
[/quote]
Mitkä hommat?! Miten kysytään milloin tavataan?! Pitääkö lause tavata sinulle?!
Henkilökohtaisesti odottaisin miehen viestiä. Jos todella haluaa tavata tänään ja ei ole asiaa/aikaa vahvistanut aiemmin, niin ei vaikuta järin fiksulta, joten ei ehkä kannata jäädä haikailemaan perään... Tai sitten olettaa, että roikut puhelimella fb:ssä koko ajan ja olet heti käytettävissä, kun hän vinkkaa - eli ei anna hyvää kuvaa sekään. Jos olis fiksu, olis sopinut ajan ja paikan viimeistään eilen. Ei sun tartte olla joka sekunti tavoitettavissa.
Voi myös olla sitä tyyppiä, joka viime minuutilla päättää, huvittaako tavata vai ei eikä halua sopia mitään ennakkoon - itse en kestäisi sellaistakaan tyyppiä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:39"]
Henkilökohtaisesti odottaisin miehen viestiä. Jos todella haluaa tavata tänään ja ei ole asiaa/aikaa vahvistanut aiemmin, niin ei vaikuta järin fiksulta, joten ei ehkä kannata jäädä haikailemaan perään... Tai sitten olettaa, että roikut puhelimella fb:ssä koko ajan ja olet heti käytettävissä, kun hän vinkkaa - eli ei anna hyvää kuvaa sekään. Jos olis fiksu, olis sopinut ajan ja paikan viimeistään eilen. Ei sun tartte olla joka sekunti tavoitettavissa.
Voi myös olla sitä tyyppiä, joka viime minuutilla päättää, huvittaako tavata vai ei eikä halua sopia mitään ennakkoon - itse en kestäisi sellaistakaan tyyppiä.
[/quote]
kiitos tästä viestistä!:) toisaalta olemme facebookissa puhuneet aika paljon ja tietää että vastaan siihen yhtä varmasti ja nopeasti kuin vaikka whatsappiin koska niistä tulee samallailla ilmotus. ap
Odottaisin mieheltä viestiä! Tulisi epätoivoinen olo jos itse pistäisin.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:06"]Odottaisin mieheltä viestiä! Tulisi epätoivoinen olo jos itse pistäisin.
[/quote]
Miksi? Yhtälailla mies voi ajatella samoin. Minkä ikäisiä olette?
Jollet itse kysy aikaa, valmistaudu siihen ettei miehestä kuulukaan mitään. Been there, done that. 9 on oikeassa, fiksu mies joka oikeasti haluaa sinut tavata olisi varmistanut ajan jo eilen. Ihmetyksekseni tällä lailla ajattelevat miehet tuntuvat olevan aika harvinaisia.
Voi hohhoh. Totta kai laittaisin viestiä, jos tapaaminen kiinnostaa. Minusta tuollaiset säätämiset ja pelaamiset ja epätoivoisuuden ajattelu on todella teinimäistä. Jos miehellä kiinnostus lopahtaa mun aloitteellisuuteni vuoksi, niin saa luvan mennäkin sellainen "uros". En halua miestä, joka odottaa naisen olevan joku värisevä kukka, jonka mies tulee ja poimii halutessaan.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:06"]Odottaisin mieheltä viestiä! Tulisi epätoivoinen olo jos itse pistäisin. [/quote] Miksi? Yhtälailla mies voi ajatella samoin. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
kummatkin lähemmäs 30.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:06"]Odottaisin mieheltä viestiä! Tulisi epätoivoinen olo jos itse pistäisin. [/quote] Miksi? Yhtälailla mies voi ajatella samoin. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
kummatkin lähemmäs 30.
[/quote]
Eipä uskois.
Oiskohan se mies varattu???