Muita, jotka ovat naimisissa itsekkään/veemäisen ihmisen kanssa??
Pyydän vinkkejä ja vertaistukea. Älkä vastatko tähän että jätä se sika, sitä en halua tehdä. Puolosossani on paljon hyviä puolia, ja minussa myös vikoja. Minua vain harmittaa että hän on ihmisenä välillä suorastaan vermäinen. Olen oppinut vain suodattamaan ja olemaan välittämättä ilkeilystä, mutta välilää kun olen väsynyt, alkaa tosiaan harnittaa. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (6)
Tiedän muitakin ihmisiä joilla on pitkiäkin parisuhteita ns. kusipäämiesten kanssa. Näissä miehissä on tietysti hyviäkin puolia, tai muuten suhteet olisi katkenneet jo aikaa sitten. Miesten vikoja on mm. sitoutumiskammo, joku mt-häiriö joka saa ihmisen käyttäytymään välillä vittumaisesti (mm haukkumista ja raivareita) tai hallinnanhalu, kuten omalla miehelläni on. En tiedä mitä vinkkejä voisin antaa, joskus mieheni määräily, hallinnanhalu, manipulointi ja vaativuus todella tekee minut aivan tyhjäksi. Hän on hieman narsistinen myös sekä erittäin älykäs. Silti rakastan häntä. :(
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:30"]
Tiedän muitakin ihmisiä joilla on pitkiäkin parisuhteita ns. kusipäämiesten kanssa. Näissä miehissä on tietysti hyviäkin puolia, tai muuten suhteet olisi katkenneet jo aikaa sitten. Miesten vikoja on mm. sitoutumiskammo, joku mt-häiriö joka saa ihmisen käyttäytymään välillä vittumaisesti (mm haukkumista ja raivareita) tai hallinnanhalu, kuten omalla miehelläni on. En tiedä mitä vinkkejä voisin antaa, joskus mieheni määräily, hallinnanhalu, manipulointi ja vaativuus todella tekee minut aivan tyhjäksi. Hän on hieman narsistinen myös sekä erittäin älykäs. Silti rakastan häntä. :(
[/quote]
Ok.
Olen itse se itsekäs ja jossain määrin vittumainen ihminen, vaikka minussakin on myös paljon hyviä puolia. Seurustelu minun kanssani edellyttää sitä, että arvostaa itsekkyyden kääntöpuolta eli jämäkkyyttäni ja sitä, että tiedän, mitä haluan elämältä ja mitä en halua. En tule koskaan lähtemään anopin mieliksi viettämään sukulaisjoulua tai uhraudu toisten puolesta, mutta ystävilleni ja kumppanilleni olen aina lojaali.
Up