Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aristava kohta vatsaa painaessa

05.09.2006 |

Hei!

Olisin kysyny, onko muilla kokemuksia seuraavasta. Eli kun vatsaa painaa kevyestikin tietystä kohtaa aristaa kovaa. Muualta kun painelee ei aristusta ole. Tuo kohta on oikealla puolella hieman navan yläpuolella. Viikkoja mulla on 20+4. Supisteluja mulla on ollut muutaman viikon ajan ja vatsa on aika usein kipeä. Onko kellään kokemusta tai tietoa mitä voisi olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta navan vasemmalla puolella, siihen jos vauva on potkinut niin sattuu niin perkuleesti, ja välillä se on ihan kosketusarka, en sitten tiedä mikä siinä lie. Sanoin kyllä terkkarille asiasta mutta hän ei siitä huolestunut, joten en sitten minäkään...

Vierailija
2/7 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kerion, paljonko sulla on viikkoja ja onko sulla miten pitkään jatkunu tuo aristus? Ja muutkin saa kommentoida, jos kokemuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aristaa tuosta navan vasemmalta puolelta..mulla oli tokassa raskaudessa ihan sama juttu. Ovat kuulemma jotain " venymis kipuja "

mulla menossa rv 26+1

Vierailija
4/7 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin. N. 5cm navasta vasemmalle on tosi arka paikka...

Ja viikkoja nyt 24+5.

Vierailija
5/7 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastaajille, ehkäpä on siis normaalia, niinkuin tuntuu kaikki muutkin nipistelyt ja vihlomiset olevan

Vierailija
6/7 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikkoja 39+6 ja aristus on jatkunu kyllä jo tosi pitkään, en tarkkaan muista, taisi alkaa joskus 20+ viikolla kun alkoi " kunnon" potkut tuntumaan..

Vierailija
7/7 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin tulla kysyyn täällä samaa ;)

Poika 2,5v erehtyi vahinkossa sormeileen mun napaa, ja aijaiajai kun se teki kipeetä. Mulla siis navan ympärys hellänä.

Tuskin mitään hälyttävää, näitä nippailuja ;)

Ardisia 20+3