Mitä teette naisenne eteen?
On sama kyssäri naisille, niin samalla miehillekin.
Kommentit (17)
Mä olen tehnyt lumiukon naisen eteen.
Oikeastaan melkein mitä tahansa. Suuta, sormia, leluja ja sitä munaakin. Älä plees pakota katsomaan kanssasi vain märinää. Vien mielummin tunnin roskapussia.
Kehun vaimoa, käyn teatterissa, hieron, ostan kuohuviiniä viikonlopuksi, pidän ulkonäöstäni huolta.
Toteuttaisin myös seksitoiveita, mutta eipä niitä tunnu olevan.
Kovastippa on tullut tänne juttua, mitä naiselle haluatte tehdä. Munapainotteista on tämäkin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt lumiukon naisen eteen.
Please, jos olet jossain Tinderissä, niin laita tämä sinne, swaippaisin sut heti matkaani! :'DD
Tänne tosiaan tulee miehiltä tulvimalla asioita..Mitä kertoo? No ihan just mikä on tilanne.
Olen hylännyt kotiseutuni, laiminlyönyt sukulaissuhteeni, unohtanut juureni.
Luopunut ulkoilma elämäntyylistäni.
Vierailen vaimon korkeasti koulutettujen tuttavapariskuntien luona ylläpitäen keskiluokkaista sosiaalista roolia.
Käyn töissä ja maksan päävastuulla perheen taloudellisista menoista.
Joustan omasta vapaa-ajasta ja tahdon vilpittömästi toiselle hyvää sekä omaa aikaa.
- Saamapuolella on ahdistuneisuutta, riittämättömyyden tunnetta ja keskinkertaista kaavamaista seksiä. Fantasiat ja flirtti ei oikein kukoista.
Opetus teille muille miehille, mikään ei tule riittämään jos sen linjan otatte että haluatte "tehdä" naisen tyytyväiseksi. Olkaa omia itsejänne ja se joko riittää muijalle tai ei. Tämä tilanteemme täällä on tikittävä aikapommi, joka muotoutuu ennemmin tai myöhemmin eri uomaan.
En vaivaa vaimoa seksillä, käyn vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailen vaimon korkeasti koulutettujen tuttavapariskuntien luona ylläpitäen keskiluokkaista sosiaalista roolia.
Joustan omasta vapaa-ajasta ja tahdon vilpittömästi toiselle hyvää sekä omaa aikaa.
- Saamapuolella on ahdistuneisuutta, riittämättömyyden tunnetta ja keskinkertaista kaavamaista seksiä. Fantasiat ja flirtti ei oikein kukoista.
Opetus teille muille miehille, mikään ei tule riittämään jos sen linjan otatte että haluatte "tehdä" naisen tyytyväiseksi. Olkaa omia itsejänne ja se joko riittää muijalle tai ei. Tämä tilanteemme täällä on tikittävä aikapommi, joka muotoutuu ennemmin tai myöhemmin eri uomaan.
Tuollaista se on kun suhteessa narsistin kanssa. Mikään ei riitä ja vastapuolisuus puuttuu. Mieti miksi jatkat suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetus teille muille miehille, mikään ei tule riittämään jos sen linjan otatte että haluatte "tehdä" naisen tyytyväiseksi. Olkaa omia itsejänne ja se joko riittää muijalle tai ei. Tämä tilanteemme täällä on tikittävä aikapommi, joka muotoutuu ennemmin tai myöhemmin eri uomaan.Tuollaista se on kun suhteessa narsistin kanssa. Mikään ei riitä ja vastapuolisuus puuttuu. Mieti miksi jatkat suhdetta.
Ei kyllä tämä on ihan perinteinen tämän seudun nainen joka on saanut naisen roolin äidinmaidossaan (tunnen anopinkin). Opiskeluaikana taas kävi hyvin selväksi, mitä keskiverto nuori kaupunkilaisnainen ajattelee "syrjäkylien pojista".
Seuraava hetkeni koittaa ehkä 40-50v ikävuoden paikkeilla, kun tarjolla olevista miehistä merkittävästi suurempi osa on ryssinyt asioita elämässään - silloin kelpaan luultavasti muutamalle aiemmin niin nirppanokalle naisellekin.
Hyväksyn ja kunnioitan sitä, että häntä ei niin kiinnosta hepeneet, lelut, yhdessä tai erikseen masturboiminen, toiselle esiintyminen, seksiviestittelyt, eroottisen latauksen ylläpitäminen pitkin päivää tai pitkät esileikit, vaan että hän haluaa seksinsä ja orgasminsa tiiviinä ja intensiivisenä sessiona illan viimeisenä asiana ja hämärässä. Tyydyn sitten fantasioimaan nuo loput omalla ajalla.
Ihan kaikkea, se on kyykyttänyt minut täysin parisuhteessa, kyttää kaikkea tekemisiäni ja jäkättää.
Siksi aloin käydä vieraissa, helpottaa kummasti ( kyllä kotonakin joutuu panemaan)
Olen tehnyt aina kaiken mitä hän on halunnut hänen tyydyttämiseksi ja muutenkin. Mutta olen myös samalla voinut harrastaa ja elää kuten olen halunnut. Itse asiassa hän on juuri mahdollistanut minun keskittymisen intohimoisiin harrastuksiin pitämällä minut seksuaalisesti tyydyttettynä. Kulkuset kevyinä ei panetus ole häirinnyt keskittymistä muihin asioihin ja harrastuksiin. Olen saanut ja myös pitänyt olla mies. Ilman miehenä olemista vaimoni ei olisi ollut niin halukas seksiin.
Kaiken mitä hän pyytää jos vaan kohtelee minua hyvin, pitää sanansa, seksi toimii. Jos noi asiat unohtuvat, koen hänen miellyttämisensä vastenmielisenä ja eroan.
Siis mitä? Eikö kunnon stondis eteen riitä?