Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitä narsisteja riittää????

Vierailija
11.12.2014 |

Nyt pitää kartottaa että onko narskuja enemmän kuin tilastot kertovat vai pyörittääkö sama narsku useampaa lähdettä kerrallaan, että vaan tuntuu siltä?

Minä olen langennut elämäni aikana jo kolmeen narsistiin. Nuorena en tiennyt mitään narsisteista. Ihmettelin vaan miten kaksi miestä voi käyttäytyä niin samanlailla oudosti?

Viimeisin mies sitten laittoi minut narsismin korkeakouluun. Hyvä sikäli, että nyt huomasin tyttäreni seurustelevan myös narsistin kanssa.

Mutta eiköhän vähän kartoiteta että missä näihin narskuihin todennäköisemmin törmää. Ei mitään tunnistetietoja mutta paikkakunta ja esim. syntymävuosi olisi varmaan sellasia -ei liian tunnistettavia tietoja. Minun narskut on siis miehiä:

Siispä: Helsinki vm- 48. Tapahtuma aika 80-luku (Oli minua huomattavasti vanhempi)

Tampere vm- 56. 90-luku (myöskin minua vanhempi)

Tampere vm- 63. Tällä hetkellä.... ja tapailee muitakin naisia. Ei vaan päästä irti vaan ilmaantuu oven              taakse yllättäen vaatimaan seksiä tai ruokaa... niin ja rahaakin on joskus tarvinnu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pilkatko. Tämä on todellinen ongelma, jos on hankkinut narsistin kanssa lapsia -kuten minä.

Ihmettelin vuosikaudet, että näinkö itä-suomessa toimitaan, kun narsistinen anoppikin hääri poikansa tukena. Omat vanhempani olivat aivan altavastaajina, kun yritimme puolustaa nimissäni ollutta sukumme 1800 luvulta asti omistamaa kesäpaikaksi muutettua rantatilaa!

Häijysti naureskelivat mies ja anoppi, että joko maksat miehen ulos (summa oli heidän mielestään satojatuhansia markkoja) tai jätät paikan avaimet miehelle.

Meillä oli 3 yhteistä lasta MUTTA EMME OLLEET edes NAIMISISSA! Kun sitten selvisi, että ex-miehellä ei ole mitään oikeutta minun nimissäni olevaan omaisuuteen, käänsikin ukko kelkkansa oli mielinkielin, kertoi oppineensa läksynsä ja haluavansa ottaa vastuun lapsistamme JA KOSI!

Toisaalla taas anoppi kosiskeli vanhempiani. Kuinka on onnellista, että me olemme löytäneet uudelleen toisemme ja kuinka häitä varmaan tanssitaan kesällä.

Emme mekään tienneet narsistien olemassa olosta. Halusimme uskoa näitä hurmaavia ihmisiä ja toimia tilanteen vaatimalla tavalla, kun sitä niin kovasti painotettiin.

Tämä on liian pitkä tarina tässä kerrottavaksi mutta lopputulema oli, että ukko paljastui kahden muunkin lapsen isäksi, joista toinen oli syntynyt esikoisemme jälkeen! Exä ei suostu tapaamaan lapsiaan, vaan sanoo äitinsä kanssa että minä olen riistänyt lapsilta isän. 

ex on vm. -70 ja Joensuu (ja eteenkin naapurikunnat!) ovat hänen toimialuettaan....

Vierailija
2/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tunsin naisen joka oli narsistin entinen uhri. Kuinka ollakkaan tämä nainen alkoi itsekin käyttäytyä kuin narsisti. Olin tuntenut hänet jo lapsuudesta ja myöhemmin opiskelimme samalla paikkakunnalla. Hän oli tavallinen, positiivinen ja tulevaisuuteen luottavaisesti suhtautuva kunnes siis aloitti suhteen tämän tunnetun playboyn kanssa, joka on niin selvästi narsisti, kuin vaan voi olla.

Heillä oli vuosia kestänyt riistosuhde. Narsisti oli raivoisan mustasukkainen mutta petti itse kokoajan. Kuvio meni niin, että narsu hävisi viikoksi ja sitten ilmestyi kotiinsa. Huusi ja raivosi ja lopulta alkoi väkivaltaiseksikin. Syytti kumppaniaan pettämisestä.

Tämä mies vaikuttaa edelleen Kuopiossa ja on syntynyt v. 73. Varokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm 67, Tuusula!!!

Vierailija
4/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että narsisteja on paljon enemmän kuin se arvioitu 1% väestöstä. Suurinta osaa ei koskaan saada mihinkään tilastoihin, koska narsisti vain äärimmäisen harvoin myöntää tai tiedostaa itse olevansa narsisti tai hakeutuu hoitoon. Vaikka hakeutuisikin, osaisi halutessaan pyörittää terveydenhuollon tyyppejä mennen tullen ja diagnoosia tuskin tulisi.

Vierailija
5/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt v.-69, kaksi lasta ja avovaimo jolla kaksi/kolme tytärtä. Aivan pimeä päästään, pedofiili. Yritin hankkia todisteita että saisin miehen nalkkiin, mutta hänen ympärillään oleva hovi lupasi todistaa minua vastaan ja sukuni sanoi, että joudun itse hankaluuksiin syytteistäni. Toivon vieläkin että poliisit tekisivät hänen luonaan kotietsinnän jo niiden pinten tytärten vuoksi. 

Vierailija
6/16 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni on narsisti. Hän tulkitsee asioita pelkästään omien kokemusten kautta. Hän ei osaa osoittaa hellyyttä, hän ei tunne empatiaa yms. Kaikenkaikkiaan hän on tunne-elämältään erittäin rajoittunut. Hän ottaa kaiken yleisen kritiikin itseensä kohdistuvana moitteena.

Ihmissuhteiden ja elämän vastoinkäymiset ovat aina jonkun toisen aiheuttamia esin. vaimon, lasten, anopin ja apen. Hän on aina itse oikeassa ja muut väärässä. Lapsuudenperhe on hänelle vieläkin erittäin tärkeä, etenkin äiti.

Ex on vm -64.

Vierailija
7/16 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on se kaikkein suurin ongelma, että narsistit saa toimia kaikessa rauhassa kun niistä ei tiedetä. Tämä asia pitäisi saada niin julkiseksi, että jokainen joka narsistiin törmää tietäisi heti missä mennään.

Minunkin tarinani on surullinen. Tein kaiken just niin kuin ei pitäis. Olin hiljaa miehen väkivallasta ja henkisestä kiduttamisesta. Suljin silmäni siltä, että mies nai läpi kaikki naiset. Hänelle se oli kuin harrastus. Hän etukäteen hekumoi esim. pomoni vaimosta. Mieheni mielestä "se naikkonen tarttee vaan kunnolla munaa". Eipä aikaakaan kun mieheni alkoi ehdottelemaan kolmen kimppaa pomon vaimon kanssa. Ilmeisesti mieheni sitten aloitti seksisuhteen tämän pomon vaimon kanssa firmamme pikkujoulujuhlasta. 

Minä ajattelin vuosia, että mitä pahaa olen tehnyt kun minua näin rangaistaan. Mies uhkaili satuttavansa sukulaisiani jos jätän hänet ja katoan.

Siinä vaiheessa menin työterveyshuoltoon ja hyvä niin. Sain tietoa narsismista ja uhreista. Oli niin helpottavaa lukea narsistin luonnekuvausta. Se oli suoraan kuin kuvaus miehestäni.

Minun onnekseni mies löysi "elämänsä naisen" joka oli kaunis, rikas ja nuori perijätär!

En tänä päivänäkään tiedä miten mieheni kävi. Enkä välitäkkään. Olen vain onnellinen että selvisin siitä helvetistä elävänä.

mies on vm.67 ja asuimme Mikkelissä.

Vierailija
8/16 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet diagnosoinut kusipäät narsisteiksi ja itse olet heille helppo uhri. Muita et voi muuttaa, muuta siis itsesi siinä suhteessa ettet enää kaipaisi kusipään alistamista.

Vierailija
9/16 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-83 ja Tampere, varokaa häntä!

Vierailija
10/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
11/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kii narsissi. Sitäpaitsi ite taijat olla.

Vierailija
12/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisteja on n. 7% väestöstä, yleisin mielenterveyden häiriö mitä on, joten kyllä niitä riittää. Sen lisäksi vielä se, että jos olet aiemmin ollut narsistin uhri, niin olet todennäköisesti persoonaltasi sellaista kilttiä ja hyväksikäytettvää tyyppia ja joudut yhtä uudestaan narsistin uhriksi. Ei ole ollenkaan erikoista, että samat tyypit ajautuvat narsistien kanssa tekemisiin yhä uudestaan.

Vierailija
13/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm 74 keski-suomi jyväskylä

Vierailija
14/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 02:29"]narsisteja on n. 7% väestöstä, yleisin mielenterveyden häiriö mitä on, joten kyllä niitä riittää. Sen lisäksi vielä se, että jos olet aiemmin ollut narsistin uhri, niin olet todennäköisesti persoonaltasi sellaista kilttiä ja hyväksikäytettvää tyyppia ja joudut yhtä uudestaan narsistin uhriksi. Ei ole ollenkaan erikoista, että samat tyypit ajautuvat narsistien kanssa tekemisiin yhä uudestaan.
[/quote] Tässä pn hyvin tiivistetty asia. Se että olet törmännyt kolmeen narsistiin ei ole ristiriidassa tilastojen kanssa. Ja tuon 7 prosentin lisäksi on vielä henkilöitä joilla on paljon narsistisia piirteitä, mutta diagnoosia ei ropsahtaisi.

Vierailija
15/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. Yleisimmät mielenterveyden häiriöt ovat masennus- ja ahdistuneisuus-häiriöt.

Vaikka kyllä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiviäkin riittää. Siihen liittyvä vallankäyttö voi muuten ilmetä myös - todellisen tai väitetyn - uhriposition hyödyntämisenä.

Vierailija
16/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyökkipsykologian käsikirjan mukaan narsisteja on noin 130% väestöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän