G: Kenen mielestä nykyisen BB:n asukkaat ovat todella lapsellisia käytökseltään?
Ite aloitan. Minun mielestä.
Mä en käsitä miten lähemmäs kolmekymppiset voivat olla noin teinimeiningillä. Ja enkä käsitä näitä ihmisiä jotka hokevat että ' ne pitää hauskaa!' . Jos tuolla olisi oikeasti 15-vuotiaita niin tuskin kenenkään mielestä se olisi hauskaa. Miksi se että on " aikuinen" (tai pitäisi olla, iän perusteella) tekee teinimeiningistä hauskaa?
Lopetin BB:n seuraamisen eilen. Ei vaan huvita katsoa tuota teinimeininkiä. Oma teini menneisyys saa riittää. :)
Eikä tarvi tulla hokemaan että no miksi sitten kirjoittelet täällä aiheesta. Haluaisin vain tietää että onko muita joita tuollainen ryyppäys/riehuminen ei sovi aikuisille?
Kommentit (10)
Toisaalta en ole koskaan pitänyt humalaisten ihmisten seurasta, kun en juurikaan itse juo.
Ei kuitenkaan niin paljon ärsytä, että jättäsin katsomisen.
baarialan ihmiset on tunnetusti rajuja juhlimaan :)
Mutta muut miehet on jo sen ikäisiä (paitsi Kaarlo) että luulisi että on järkeä päässä.
Blondi kaksikolta ymmärtäisin vielä teinimeiningin, mutta mielestäni he ovat olleet aika rauhallisia.
Eikä mun mieleenkään tulisi toimia humalassa tuolla tavoin. Harvemmin tulee edes enää juotua mitään. Kasvaako sitä muka oikeaksi aikuiseksi?
lopetin katsomisen muutamien jaksojen jälkeen, kun en ymmärtänyt, miksi pitää käyttäytyä niin typerästi. Itse olen vasta 23-vuotias, enkä ole ikinä ollut niin huonokäytöksinen kuin suurin osa niistä kilpailijoista. Mielestäni nyt vaan kännissä heiluminen ei ole seuraamisen arvoista. Luulisi, että siellä talossa olisi aikaa keskustella oikeista asioistakin.
Viimevuotista BB:t- en nähnyt ja eilen tuli minunkin mittani tästä täyteen. Keskustelut, jos niitä voi edes keskusteluiksi sanoa, ovat puisevia ja pitkästyttäviä. Miksi ihmisten täytyy aina jauhaa seksistä tai sitten kännisekoiluistaan. Kaikki ne ihmiset vaikuttavat tyhmiltä eikä kenelläkään ole oikeaa karismaa. Ihmettelen, mikäli katsojaluvut eivät pikaisesti laske. Kuka oikeasti jaksaa illasta toiseen katsoa, kun vähä-älyiset ääliöt sönköttää ja sekoilee?
Vierailija:
no mun tuntemille nuorille miehille tollanen kännissä sekoilu on ihan normaalia
Sääli mihin tää maailma on menossa.. :(
Palstan keskustelijoista ja iästä kertoo paljon se, että täälläkin on päivittäin 100 aloitusta noin tyhmästä aiheesta. KETÄ OIKEASTI KIINNOSTAA??? EI KETÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!
tai pelataan shakkia. Oliko teistä sitten viimevuotinen Tiinan narnian lukeminen viihdyttävää?
Tiukkapipoille tämä ohjelma ei olekkaan suunnattu. Kohderyhmää varmaan huvittavat Mikan sekoilut.
Ei ole pakko katsoa!
Vierailija:
tai pelataan shakkia. Oliko teistä sitten viimevuotinen Tiinan narnian lukeminen viihdyttävää?
Tiukkapipoille tämä ohjelma ei olekkaan suunnattu. Kohderyhmää varmaan huvittavat Mikan sekoilut.
Ei ole pakko katsoa!
Viime vuonna oli hauska seurata Mikan juttuja ja niitä hauskoja keskusteluja joita asiat poiki. Ja olihan siellä niitä tehtäviä ym.. Enkä todellakaan ole tiukkapipoinen.
KOhderyhmän tasosta kertoo kyllä sitten aika paljon..
Tälläisiäkö ovat tämän päivän 3-kymppiset? Ei kyl hyvin mene jos on! Tietty on niitä poikkeuksiakin, mutta silti!
Ryypätään koko ajan ja sit örvelletään (kustaan kiukaalle yms) EI EI! Ei todellakaan mitään aikuismaista käytöstä!