Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on juntti!

Vierailija
10.12.2014 |

Mieheni on oikea juntti. Hän käyttää mielellään lenkkareita, ei muista leikata tukkaansa juuri koskaan joten näyttää yleensä aika tärähtäneeltä. Hänellä on kymmenen vuotta vanhat nörttilasit. Mieheni ei huomaa koskaan jos olen käynyt kampaajalla. Hän on perusduunari joka juo kaljaa. Hänen lempiruokansa on makkarapotut. Mieheni ei tykkää matkustella vaan käyttää rahansa mieluummin auton rappaamiseen. Hän röyhtäilee joskus ruokapöydässä sekä kiroilee usein. Silti hän on maailman ihanin mies. Hän kertoo joka päivä miten ihana ja kaunis olen. Hän tiskaa ja imuroi. Hän puhdistaa suihkukaivon koska se ällöttää minua. Hän ostaa minulle joskus yllätyksenä suklaata ja kukkia. Hän on loistava lasten kanssa. Hän on tosi kiltti ja seurallinen, ja tulee toimeen sukulaisteni ja ystävieni kanssa. Hän osti uudet tyylikkäät kengät ja farkut koska sanoin hänen näyttävän komealta niissä. Hän vie minut ulos syömään. Hän hieroo selkääni aina kun se on kipeä. Hän kuuntelee aina murheitani ja onnistuu järjestämään kaiken parhain päin. Hän ei ole koskaan huutanut minulle tai nimitellyt ilkeästi riidan aikana. Silloin tällöin hän lataa kahvinkeittimen minulle aamuksi töihin, vaikkei itse juo kahvia. Kun olen sairas hän hoivaa minua. Hän lopetti tupakan polton minun takiani. Hän on uskollinen. Ja mieheni sanoo joka päivä, kuinka paljon minua rakastaa. Rakastan tuota ukkelia niin paljon! :) Arvostakaa tekin miehiänne (ja naisianne) heidän vioistaan huolimatta :) <3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
2/13 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:17"]

Mieheni on oikea juntti. Hän käyttää mielellään lenkkareita, ei muista leikata tukkaansa juuri koskaan joten näyttää yleensä aika tärähtäneeltä. Hänellä on kymmenen vuotta vanhat nörttilasit. Mieheni ei huomaa koskaan jos olen käynyt kampaajalla. Hän on perusduunari joka juo kaljaa. Hänen lempiruokansa on makkarapotut. Mieheni ei tykkää matkustella vaan käyttää rahansa mieluummin auton rappaamiseen. Hän röyhtäilee joskus ruokapöydässä sekä kiroilee usein. Silti hän on maailman ihanin mies. Hän kertoo joka päivä miten ihana ja kaunis olen. Hän tiskaa ja imuroi. Hän puhdistaa suihkukaivon koska se ällöttää minua. Hän ostaa minulle joskus yllätyksenä suklaata ja kukkia. Hän on loistava lasten kanssa. Hän on tosi kiltti ja seurallinen, ja tulee toimeen sukulaisteni ja ystävieni kanssa. Hän osti uudet tyylikkäät kengät ja farkut koska sanoin hänen näyttävän komealta niissä. Hän vie minut ulos syömään. Hän hieroo selkääni aina kun se on kipeä. Hän kuuntelee aina murheitani ja onnistuu järjestämään kaiken parhain päin. Hän ei ole koskaan huutanut minulle tai nimitellyt ilkeästi riidan aikana. Silloin tällöin hän lataa kahvinkeittimen minulle aamuksi töihin, vaikkei itse juo kahvia. Kun olen sairas hän hoivaa minua. Hän lopetti tupakan polton minun takiani. Hän on uskollinen. Ja mieheni sanoo joka päivä, kuinka paljon minua rakastaa. Rakastan tuota ukkelia niin paljon! :) Arvostakaa tekin miehiänne (ja naisianne) heidän vioistaan huolimatta :) <3

[/quote]

Vierailija
4/13 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww ap ihana hyvänmielenviesti :) Terkkuja sulle ja "juntti"miehellesi! 

Vierailija
5/13 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Ja ihana sinä. Kaikkea hyvää teille <3

Vierailija
6/13 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea tekstiä, mutta varmaa on jo ensisilmäyksen perusteella se, että sinä olet juntti. Kukaan ei-juntti ei kirjoita tuommoista tekstiä yhteen pötköön ilman kappalejakoa.

Vierailija
7/13 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:23"]En jaksanut lukea tekstiä, mutta varmaa on jo ensisilmäyksen perusteella se, että sinä olet juntti. Kukaan ei-juntti ei kirjoita tuommoista tekstiä yhteen pötköön ilman kappalejakoa.
[/quote]

Sori, kappalejaot ei toimi mobiiliversiossa. :D -Ap

Vierailija
8/13 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää prinsessa. Miehesi ei ole juntti. Olet hesarin jutun mukainen "sinkkuelämää-sarjan elämä on ihq"- aivopesty paska. Miehessäsi ei ole vikaa. Sinussa on, toivon miehellesi parempaa puolisoa.

Vierailija
9/13 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa sinussa olisi? Haukkumalla miestäsi juntiksi, kerrot itsestäsi enemmän kuin tarvitseekaan.

Kasva persereikä aikuiseksi. Olet vitun nolo.

Vierailija
10/13 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Minullakin on juntti mies omalla tavallaan. Juntti ei ole meillä haukkumanimi, mieskin itse sanoo välillä "olevansa tällainen juntti". Se on enemmänkin kuvaileva sana tietynlaisesta mentaliteetista. Mies ei tanssi, ei söpöstele tai tee suuria romanttisia eleitä. Mies ei kotonaan pidättele turhaan pierua tai röyhtäystä, kotona pitää voida rentoutua. Kuitenkin arki sujuu hyvin, mies rakastaa minua kovin, on hyvä isä lapsellemme. Ei juntti ole haukkumasana taloudessamme, se on hellittelynimi, vitsi tai toteamus riippuen miten sitä käyttää.

Vierailija
11/13 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, eihän tuollaisia ole kuin puolet kansasta:)

Vierailija
12/13 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:31"]Kusipää prinsessa. Miehesi ei ole juntti. Olet hesarin jutun mukainen "sinkkuelämää-sarjan elämä on ihq"- aivopesty paska. Miehessäsi ei ole vikaa. Sinussa on, toivon miehellesi parempaa puolisoa.
[/quote]sattuko sua silloin kun järkes lähti ?

Vierailija
13/13 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL