Kuorsaus ja viikonloppu hotellissa
Hei, mulla on kiusallinen ongelma! Oon tutustunut uuteen mieheen mut ei olla vielä oltu yötä yhdessä.. nyt tämä kyseinen miekkonen haluaa lähteä kanssani reissuun viikonlopuksi ja eihän siinä mitään mutta kuorsaan! Niin noloa!!! Mm minulla on todella ahdas kurkku ja olen kyllä menossa myös uniapnea tutkimukseen mutta eipä se tähän tilanteeseen auta.. :D Onko mitään tehtävissä/mitään niksejä ettei jää ainokaiseen yöhön.. :D ja alkoholia tulee nautittua eikä se kyllä auta asiaa myöskään yhtään.. xD
Kommentit (10)
Juota se niin kännin että sammuu, ei silloin herää ja kuule kuorsaustasi.
Noh, jos alkoa otatte, niin mies tuskin yöllä maksa hereillä kuulemassa kuorsausta.
Jännä, miten kuorsaus ei miehelle olisi yhtään paha asia, ja naiselle sitten on? Kaikella lämmöllä tän sanon, sillä mun miesystävä kuorsaa KOVAA. Siis niin kovaa, että sen kuulee lapseni toiseen huoneeseen. Mökkiviikonloppuna kuorsaus kuului viereiseen mökkiin asti. Ei taida sun kuorsaus yhtä kovaa olla?
Janki jotain hengitysteitä avaavaa lääkettä.
Ette kai sinne hotelliin ole nukkumaan menossa? Eiköhän sillä miehellä ole ihan muuta mielessä. Problem solved.
Kiitos aivan huippuja kommentteja!! XD joo joo mut entä jos se herää ennen mua! AP
Varota, ettei sit aamulla äksyile sulle, jos ei saa nukuttua. Jos on herralle liian iso juttu niin älä jää perään katteleen.
Ootko kokeillut nukkumattia? Saa apteekista
Ota mukaan korvatulpat miehelle ja pahoittele asiaa. Ei tähän hätään oikein muuta voi.
Ei ne miehetkään välitä omista kuorsaamisistaan sen vertaa että tekisivät jotain asialle.
Nukut koiranunta.