Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen maalla onnellisempi?

Vierailija
10.12.2014 |

Kasvoin pienessä tuppukylässä ja vihasin sitä. Halusin sieltä niin kauas kuin pippuri kasvaa ja niin nopeasti kuin mahdollista. Muutinkin täysi-ikäisenä sitten kaupunkiin. Vaikka täällä on harrastusmahdollisuudet rajattomat ja tekemistä vaikka vuorokauden jokaiselle tunnille, en vaan koe olevani onnellinen. Täällä nukun aina myöhään, nukkuisin varmaan viikot umpeen jos voisin, mutta maalla herään aina viimeistään yhdeksältä virkeänä ja reippaana. Kaupungissa olen aina väsynyt. Tulen kotiin töistä ja haluan vain nukkua. Maalla virtaa piisaa, mutta uni maittaa kuitenkin. Mistä voisin saada tuon saman henkisen olotilan tänne kaupunkiinkin? En nimittäin halua muuttaa maalle pysyvästi, juurikin tuon pysähtyneisyyden vuoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähtyneisyys rauhoittaa.

Vierailija
2/4 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri! Käyn synnyinseudullani säännöllisesti ja se mielenrauha ja rauhallusuus on siellä aivan käsin kosketeltavaa. Olen siellä kuin eri ihminen! Kaupungissa olen hermostunut ja stressaantunut. Harkitsenkin muuttoa maalle koska viihdyn siellä niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin stressaannun siitä kaikesta härdellistä ja kiireentunteesta mikä kaupungeissa vallitsee. Maalla mun on hyvä olla. :) Kaupungeissa kiva käydä, mutta vain käydä.

Vierailija
4/4 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma on jos löytää omakotitalo jostain n. 20-30km etäisyydeltä kaupungista, vaikkapa Tampereelta.