Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytätte arvokoruja?

Vierailija
10.12.2014 |

Nykyään kun on myynnissä kaiken maailman koruoksia ja tietenkin on ne korulippaat, mitä sellaisissa säilytätte? Minulla on muutama useamman tonnin koru, missä sellaiset kannattaa säilyttää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruliikkeessä

Vierailija
2/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassakaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku murtovarasko siellä kyselee, mistä kannattaisi etsiä? Meillä ne on vessanpytyssä ja viemärissä töhnän alla. putsaa ensin, et löydä muuten. 

Vierailija
4/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän luona kassakaapissa ja joitakin perintökoruja kuten helmikoruja ja sormuksia vaatekaapissa piilotetussa lokerikossa. Ne on koruja joita käytän kuitenkin usein. 

Vierailija
5/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttilainaamossa.

Vierailija
6/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan pöydällä, jos en sormuksiani käytä. Pidän siis kahta sormusta lähes aina.

Vakuutusarvo noin 6000 e/sormus.

muut korutvkorulippaassa.

Vierailija
7/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tulin vasta jälkikäteen ajatelleeksi että täällä voi pyöriä myös jotain epäilyttävää porukkaa. Taidan siis harkita tallelokeroa pankissa tai vastaavaa. T. ap

Vierailija
8/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallelokerossa pankissa.

Vierailija
9/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tiedä voiko arvokoruksi sanoa esim. vihkisormusta joka maksoi päälle 3000 euroa. Jossain tuolla kaapin perukoilla se on, samoin kuin 3000 euron timanttikorvakorut. Timanttikorvikset on yöpöydän laatikossani omassa rasiassaan (käytän juuri nyt helmikorvakorujani vaihteeksi), ja vihkisormus on vaatekaapissani omassa rasiassaan (pitäisi suurennuttaa sitä kun olen lihonut tässä 10 vuoden aikana sen verran että kinnaa sormessa). Itseasiassa en edes tiedä tarkalleen missä se vihkisormus on, ja miksi se ei ole laitettu samaan paikkaan muiden korujen kanssa. Olen vähän tällainen epälooginen noiden tavaroiden järjestyksen suhteen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä