vauva isällä, äiti salilla
Toisesta ketjusta bongasin, onko ok jos äiti jättää pienen vauvan 2x viikossa miehensä luo että pääsee salille????? tunniksi kerrallaan?! itse en olisi pystynyt hylkäämään lastani..
Kommentit (11)
On ok. Siksi sillä lapsella on myös isä. Valoja päälle.
Hylkäämään omalle isälleen? Hohhoijakkaa taas.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:14"]Hylkäämään omalle isälleen? Hohhoijakkaa taas.
[/quote]
Mitä et ymmärrä? akka hylkäsi vauvan ja pakottaa isän vahtimaan. Itsekäs lehmä
Voi kuule mä oon "hylännyt"kaikki 3 lastani isänsä hoiviin vastasyntyneestä saakka. Hyvin ovat siitä huolimatta kasvaneet ja ovat täyspäisiä. Aion hylätä vastaisuudessakin.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:21"]Voi kuule mä oon "hylännyt"kaikki 3 lastani isänsä hoiviin vastasyntyneestä saakka. Hyvin ovat siitä huolimatta kasvaneet ja ovat täyspäisiä. Aion hylätä vastaisuudessakin.
[/quote]
Miks niitä lapsia pitää tehdä jos on noin itsekäs?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:14"]Hylkäämään omalle isälleen? Hohhoijakkaa taas. [/quote] Mitä et ymmärrä? akka hylkäsi vauvan ja pakottaa isän vahtimaan. Itsekäs lehmä
[/quote]
Olisit vaan jatkanut tuota aloituksen linjaa - joku olis voinu ottaa tän aiheen todesta. Tää kommentti meni nyt niin överiksi että parempi onni ens kerralla.
Olenko ainoa jonka mielestä provot täällä olivat ennen hienovaraisempia? Viimeiset pari viikkoa varsinkin ne on olleet tällaista vasaralla päähän-linjaa. "Äiti hylkäsi lapsen kahdeksi tunniksi isän hoitoon" "mikset tee vauvan soseita itse" jne.
Kohta varmaan lähtee taas vanha kunnon imetys vastaan korvike-hulina käyntiin. Hohhoijaa.
Onko mies itsekäs lehmä ja kusipää kun hylkää vauvansa lähteäkseen töihin, harrastuksiin, kaljalle, ulkomaanmatkalle mitäkaikkeamuutakivaajahelkutintärkeää?
Haha :D