Suljetteko loman ajaksi Huutonetin kohteet?
Olen loman kaukana kotona sukulaisten luona. Minulla on Huutonetissä runsaasti (päälle sata) kohdetta ja etenkin nyt joulun alla on myyntiä ollut aika paljon. Olen joulun aikaan miltei kolme viikkoa pois kotoa. Kerran voin korkeintaan tulla kotiin postittamaan, mutta useampaa kertaa en viitsi ajaa pitkää matkaa postituksen takia. Kuitenkin moni suuttuu, jos postitus ei tapahdu heti, vaikka kohteeseen kirjoittaisin, että toimitus kahden viikon päästä. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Kaikkien kohteiden sulkeminen ja loman jälkeen uudelleen julkaiseminenkin on aikamoinen homma, kun kohteita on niin suuri määrä.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:05"]
En sulje kohteita, miksi ihmeessä sulkisin? Mikäli postitus on (kotimaan)loman aikana, otan postitettavat mukaan. Jos olisi isompaa tavaraa, joita en viitsisi ottaa mukaan, lisäisin kohteen tietoihin, että postitus siirtyy x päivälle. Vielä yksi vaihtoehto on laittaa kohteen sulkeuduttua viestiä voittajalle, että postitus viivästyy, joten maksuakaan ei odoteta ennen x päivää.
[/quote]
Tietysti tässä on se, että jotkut ostavat juuri ennen joulua jonkun tuotteen lahjaksi ja vaativat postitusta niin, että ehtii jouluksi. Ja muutenkin monet suuttuvat heti, jos kirjettä ei lähetä seuraavana päivänä maksusta tyyliin. Itse kyllä venyttelevät usein sen maksun kanssa jopa viikon, mutta lähetys pitäisi olla heti perillä.
En sulje kohteita, miksi ihmeessä sulkisin? Mikäli postitus on (kotimaan)loman aikana, otan postitettavat mukaan. Jos olisi isompaa tavaraa, joita en viitsisi ottaa mukaan, lisäisin kohteen tietoihin, että postitus siirtyy x päivälle. Vielä yksi vaihtoehto on laittaa kohteen sulkeuduttua viestiä voittajalle, että postitus viivästyy, joten maksuakaan ei odoteta ennen x päivää.